نشت نشان می دهد جدید Sonos soundbar می تواند به نام Arc و باید تا شلیک سخنرانان

Sonos ممکن است نزدیک به انتشار جدید soundbar به نام Arc به عنوان آشکار بازاریابی تصاویر از دستگاه ها به اشتراک

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Sonos ممکن است نزدیک به انتشار جدید soundbar به نام Arc به عنوان آشکار بازاریابی تصاویر از دستگاه ها به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط leaker و WinFuture نویسنده رولاند Quandt. Arc به نظر می رسد تا شلیک سخنرانان و می تواند بطور قابل توجهی طولانی تر از این موجود Sonos پرتو soundbar.

شما می توانید تصاویر خود را در Quandt را صدای جیر جیر تعبیه شده در زیر:

اولین تصویر در بالا سمت چپ نشان می دهد که چقدر دیگر قوس ممکن است در مقایسه با 25.6-اینچ پرتو. و تصویر از قوس داخلی را در سمت چپ پایین تر به نظر می رسد برای نشان دادن جدید soundbar نه تنها باید دو به سمت بالا شلیک سخنرانان بلکه دو به بیرون شلیک آنهایی که چهار جبهه-شلیک هستند.

معلوم نیست دقیقا چقدر Arc هزینه ممکن است اما Quandt پاسخ به صدای جیر جیر با یک سرنخ: "قیمت: پول تعداد زیادی از آن."

دیو Zatz تصاویر به اشتراک گذاشته شده از آنچه به نظر می رسد قوس بیش از آخر هفته هر چند او آن را به نام یک ارتقاء به Sonos Playbar و اشاره نمی کند Arc نام. جدید soundbar می آیند در سیاه و سفید با توجه به Zatz تصاویر و ممکن است اپل پخش 2 و Dolby Atmos در هیئت مدیره گفت.

اوایل امروز Quandt تصاویر ارسال شده از آنچه به نظر می رسد جدید Sonos پنج سخنران که به نظر می رسد مانند یک جانشین به Sonos Play:5 و نسل سوم Sonos زیر در توییتر و در یک مقاله در WinFuture. 9to5Mac گزارش در هر سه جدید Sonos سخنرانان در آوریل 29, هر چند نه به ذکر Arc یا Sonos پنج نام.

Sonos شده است اذیت کردن برخی از نوع از اطلاعیه برای فردا, مارس 6th, بنابراین به نظر می رسد ممکن است این سه بلندگو می تواند به زودی رونمایی شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن