محدود Mofussil و شهر, اتوبوس, سرویس آغاز می شود در Mysuru

KSRTC اتوبوس عمل تنها از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در همه روز به جز روزهای یکشنبهاتوبوس های خصوصی در خارج از جاده

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399
  • KSRTC اتوبوس عمل تنها از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در همه روز به جز روزهای یکشنبه
  • اتوبوس های خصوصی در خارج از جاده با استناد به زیان

میسور/Mysuru: با دولت در روز دوشنبه کاهش مستند و مقررات شهر و Mofussil KSRTC اتوبوس از سر گرفته عملیات امروز البته در مقیاس محدود است و پس از 55 روز وقفه به دلیل COVID-19 ناشی مستند.

این KSRTC تا به حال تعلیق همه خدمات اتوبوس در دریا.25. شرکت های دولتی و شرکت های حمل و نقل (KSRTC, BMTC, NWKRTC و NEKRTC) تصمیم به عمل اتوبوس از امروز. وجود خواهد داشت هیچ اتوبوس در روزهای یکشنبه تا اطلاع ثانوی.

بر این اساس شهر و اتوبوس و عمل از شهر اتوبوس ایستاده و mofussil خدمات از KSRTC شهری زیر اتوبوس ایستاده همانطور که قبل از ساعت 7 صبح امروز در انطباق با دستور دولت.

در مجموع 36 اتوبوس به مقصد بنگلور Shivamogga, Chamarajanagar, Tumakuru و Mangaluru شروع سفر خود را از زیر اتوبوس شهری ایستاده از ساعت 7 صبح تا ظهر با بسیاری از آنها برای بنگالور.

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت: 'ستاره میسور' امروز صبح که اتوبوس عمل خواهد شد تنها از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در همه روز به جز جمعه.

فاصله طولانی اتوبوس به مکان هایی مانند Dharwad, Belagavi, ویجیپورا, Kalaburagi و رایچور در حال عمل در حال حاضر با توجه به محدودیت زمان به اتوبوس نمی تواند فراتر از سفر 7 بعد از ظهر.

در اولین روز امروز وجود دارد یک خواست بزرگ برای اتوبوس ها به بنگلور که آخرین اتوبوس را ترک شهرستان در 4 ساعت, او گفت:.

"تنها حداکثر 30 مسافر مجاز به سفر در یک اتوبوس در همراهی با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. همچنین تمام مسافران ملزم به ایستادن در صف فقط بر روی مربع زرد جعبه نشانه گذاری که کشیده شده در تمام سیستم عامل. علاوه بر این مسافران حرارتی نمایش قبل از آنها سوار اتوبوس است و اجباری برای همه مسافران به پوشیدن ماسک. همچنین استفاده از دست sanitisers است که باید قبل از سوار شدن. جدا از بنگلور, اتوبوس نیز plied به Shivamogga, Mangaluru, Chamarajanagar حسن و.... که نیاز به کمتر از هفت ساعت از سفر" گفت و توضیح داد که هیچ تغییری در نرخ.

Mysuru شهرستان بخشی کنترل S. P. Nagaraj گفت که اتوبوس های شهر را آغاز کرده اند پیمودن در تمام مسیرهای از ساعت 7 صبح و اتوبوس عمل خواهد شد تا 7 بعد از ظهر. در مجموع 69 اتوبوس های شهر عمل تا ظهر و پاسخ است یافت می شود که رضایت بخش است. پاسخ این است که انتظار می رود به انتخاب کنید تا یک زن و شوهر از روز هنگامی که مردم شروع به تاسیسات در خارج از خانه های خود را, او گفت:.

"اتوبوس عمل در راستای اجتماعی فاصله و سفر دیگر هنجارهای مشخص شده توسط بخش حمل و نقل" او اشاره کرد و افزود: اتوبوس های شهر خواهد رفت و آمد در تمام روز محرومیت روزهای یکشنبه.

اما اتوبوس های خصوصی هستند و در خارج از جاده با استناد به ضرر و زیان با توجه به محدودیت های مسافرتی. Mysuru منطقه اتوبوس خصوصی صاحبان کانون Vajregoda گفت که اگر چه دولت مجاز بهره برداری از اتوبوس های خصوصی بیش از حد اتوبوس صاحبان را دچار ضرر و زیان با توجه به درپوش (حداکثر 30 مسافر در یک اتوبوس) در مسافران. به این ترتیب انجمن تصمیم گرفته است به رفت و آمد اتوبوس ها در هر مسیر در حال حاضر, او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن