لس آنجلس حل و فصل طرح دعوی در دادگاه آب و هوا کانال، اجازه می دهد تا آن را نگه دارید فروش داده ها محل به تبلیغ

لس آنجلس طرح دعوی در دادگاه خود را علیه اپراتور برنامه کانال آب و هوا حل و فصل. شهر در سال ۲۰۱۹ علیه این شرکت

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

لس آنجلس طرح دعوی در دادگاه خود را علیه اپراتور برنامه کانال آب و هوا حل و فصل. شهر در سال ۲۰۱۹ علیه این شرکت دادخواهی کرد، و به این عنوان که برنامه میلیون ها نفر را گمراه کرده تا به داده های مکان شخصی خود دسترسی پیدا کنند و آن داده ها را به اشخاص ثالث بفروشد.

در حالی که آی بی ام این لحظه را با تماس با The Vergeآن ادعاهای اصلی "بی پایه" در بیانیه ای به واگرا ، آن را به نظر می رسد که آنها تا حد زیادی درست بود -- از آنجا که تنها چیزی که حل و فصل نیاز دارد این است که کانال آب و هوا به فعالانه هشدار می دهند که کاربران بله ، داده های محل خود را برای فروش است.

به عنوان بخشی از حل و فصل، اپراتور برنامه، محصول TWC و فناوری LLC، و مالک برنامه، شرکت IBM، توافق کرده اند که برای "اطمینان از شفافیت و رضایت آگاهانه" برای کاربران، صفحه نمایش افشای ردیابی مکان را مورد تجدید نظر قرار دهند.

در اینجا آنچه که این افشای جدید ممکن است مانند (جسور ما) به نظر می رسه:

موقعیت و آب و هوای شما

...می دانید که اگر اجازه دسترسی به مکان دستگاه تان و داده های حسگر فشار بارومتریک را بدهید، به طور خودکار ما را قادر می سازد تا پیش بینی های محلی دقیق تر را در دسترس شما قرار بگیریم؟ به عنوان سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح می دهد، اگر شما اجازه می دهد، ما از مکان دستگاه شما برای ارائه پیش بینی ها و هشدارهای آب و هوایی استفاده می کنیم. همچنین ممکن است از این اطلاعاتبرای تبلیغات و ارائه و بهبود خدمات خود با شرکای قابل اعتماد استفاده و به اشتراک گذاریم. صرف نظر از اینکه اجازه دسترسی به مکان را می دهید یا نه، همیشه می توانید با ورود دستی به یک مکان پیش بینی های دقیق محلی را دریافت کنید. شما می توانید مجوز ها را در هر زمان تغییر دهید. بیشتر بدانید.

می فهمم

نحوه استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات مکان

ما اطلاعات مکان دستگاه شما و داده های حسگر فشار را از طریق برنامه های کاربردی خود جمع آوری می کنیم تا ما بتوانیم ویژگی های خاص مبتنی بر مکان مانند پیش بینی ها، هشدارهای آب و هوایی و تبلیغات را به شما ارائه دهیم و خدمات خود را ارائه و بهبود ببخشیم. راه جمع آوری اطلاعات متفاوت است بسته به اینکه آیا شما در حال دسترسی به خدمات از طریق یک وب سایت و یا نرم افزار تلفن همراه.

شما هنوز هم می توانید بدون دادن اجازه به ما برای دسترسی به خدمات موقعیت مکانی دستگاه خود را با وارد کردن دستی یک مکان در زمینه جستجو از برنامه ما استفاده کنید. با این حال، اگر سرویس های موقعیت مکانی دستگاه تان را غیرفعال کنید، به برخی از ویژگی های ما مانند هشدارهای آب و هوایی زمان واقعی برای یک مکان دقیق دسترسی نخواهید داشت. اگر شما اجازه دهید، ماممکن است از مکان دستگاه شما استفاده کرده و به اشتراک گذاریم تا تبلیغات مربوط به مکان شما را به شما تحویل داده و سرویس ها را ارائه و بهبود ببخشیم.

اگر شما تبلیغات شخصی سازی شده را نیز فعال کرده باشید، ممکن است از داده های مکان دستگاه شما با شرکای قابل اعتماد استفاده و به اشتراک گذاریکنیم تا تبلیغات مرتبط با شما را بر اساس مکان هایی که ممکن است بازدید کرده باشید (مثلاکافی شاپ ها) ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکای مورد اعتماد و استفاده و به اشتراک گذاری داده های مکان، می توانید بخش مربوط به به اشتراک گذاری داده ها را در سیاست حفظ حریم خصوصی ما مرور کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده و به اشتراک گذاری داده های دستگاه شما و تعهد ما به حفاظت از حریم خصوصی شما، از سیاست حفظ حریم خصوصی ما بازدید کنید.

همچنین TWC و IBM موافقت کردند که لس آنجلس را از هرگونه تغییرات آینده در این پرده های افشاگر برای دو سال آینده آگاه کنند و به شهر فرصت دیگری برای چالش احتمالی آنها در دادگاه داده شود.

"شرکت آب و هوا همیشه شفاف در مورد استفاده از داده های محل خود را، "سخنگوی IBM می گوید واگر. *ما از اول با این طرح دعوی اختلاف اساسی داشتیم و در طول پرونده، نشان دادیم که ادعاها بی اساس است.»

برنامه آب و هوا کانال یکی از خدمات محبوب تر در ایالات متحده است. این برنامه شماره یک در رده "آب و هوا" در iOS است، و این شرکت ادعا می کند که در سال 2019، این برنامه بیش از 50 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته است. آی بی ام بخش دیجیتالی کانال آب و هوا را در سال ۲۰۱۵ به دست آورد.

دادستان شهر لس آنجلس می گوید که جدا از حل و فصل، آی بی ام است به شهرستان و لس آنجلس شهرستان به کمک با ردیابی قرارداد و ذخیره سازی اطلاعات در طول همه گیر coronavirus.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب