Lululemon خرید ورزش سخت افزار راه اندازی آینه برای نیم میلیارد دلار

Lululemon این شرکت در پشت مرسوم تناسب اندام پوشاک به سخت افزار کسب و کار با آینه. تناسب اندام, شیوه زندگی شرکت

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

Lululemon این شرکت در پشت مرسوم تناسب اندام پوشاک به سخت افزار کسب و کار با آینه. تناسب اندام, شیوه زندگی شرکت اعلام کرد در روز دوشنبه آن را صرف 500 میلیون دلار برای به دست آوردن راه اندازی به فروش می رساند که یک $1,495 بازتاب نمایش تا مشترکان ورزش می تواند در حالی که به طور همزمان در جریان تمرینات و تماشای خود را.

پوشاک مدیر عامل شرکت Calvin مک دونالد می گوید نیویورک تایمز از خرید در مورد "تقویت جامعه ما و وفاداری ما و رابطه ما با مهمانان ما و عضویت در باشگاه." او همچنین اشاره کرد که در آینه می آید با خود مدل درآمد که او و تیم خود را به "مورد هیجان زده است."

این بار می گوید آینه انتظار را در بیش از 100 میلیون دلار درآمد در این سال و به شکستن و یا حتی سود آور در 2021. اگر چه مک دونالد گفت: مقاله COVID-19 همه گیر نیست "ماشه" خرید زمان را احساس نمی کند تصادفی.

همه گیر آورده با آن یک حساب برای خرده فروشان — وادار کردن مغازه ها نزدیک به خود در فرد مکان برای ماه و منجر به بیکاری گسترده. Lululemon خالص فروش 17 درصد کاهش یافته است این سه ماهه گذشته اگر چه خود را آنلاین افزایش فروش 70 درصد است. هنوز یک فضا که پر رونق در این بیماری همه گیر است که در خانه تناسب اندام راه حل. Peloton برای مثال افزایش درآمد خود را با 66 درصد در طول سه ماهه گذشته به دست آورد و به کاربران جدید از طریق آزاد 90 روز دادگاه ارائه دهد.

با خرید آینه Lululemon تضمین می کند آن را باید درآمد در آینده از یک کسب و کار جداگانه نیز در حالی که ماندن در فضای تناسب اندام. مدرسان می تواند پوشیدن لباس Lululemon هم به تساوی کسب و کار با هم و ترکیب سخت افزار و نرم افزار و خرده فروشی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن