ماهاراشترا لینک به ارمغان می آورد دو COVID-19 مثبت به Mysuru

زن باردار مادرش تست مثبت در بنگلور; در حال حاضر منتقل شده به بیمارستانRamakrishnanagar G-بلوک و مناطق اطراف آن

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399
  • زن باردار مادرش تست مثبت در بنگلور; در حال حاضر منتقل شده به بیمارستان
  • Ramakrishnanagar G-بلوک و مناطق اطراف آن مهر و موم ضد عفونی کننده اسپری

میسور/Mysuru: چند منطقه کارناتاکا مشترک داستان وای: آنها قادر به مهار گسترش COVID-19 pandemic با توجه به مهاجرت مردم از ماهاراشترا — کسانی که از بمبئی و پونا.

شده است وجود دارد افزایش در تعداد COVID موارد مثبت در مندیا, Kalaburagi, ویجیپورا, Yadgir, بیدر, رایچور, Belagavi و Udupi مناطق همیشه از جنبش مهاجران اجازه داده شد به خصوص از ماهاراشترا.

صبح امروز دو زنانی که وارد از بنگلور به Ramakrishnanagar در Mysuru یکشنبه شب تست مثبت است. آنها تا به حال یک سفر تاریخچه بمبئی است. چنین Ramakrishnanagar G-بلوک 5, 6, 7, 8 و 9 متقابل شده اند مهر و موم کردن. اما دو COVID مثبت موارد زیر نیست Mysuru حساب اما در زیر خواهد آمد بنگلور.

از تانه به بنگلور

آن دو وارد Mysuru از بمبئی از طریق بنگلور و یکی در میان آنها است و در ماه ششم بارداری. باردار زن, شوهرش و مادرش آمده بود به بنگالور از تانه در ماهاراشترا.

سه نفر وارد از بمبئی به بنگلور در یک پرواز در روز یکشنبه. در Kempegowda فرودگاه بین المللی, شوهر, همسر و مادر او بودند به نمایش در آمد همراه با دیگر مسافران و سواب گلو جمع آوری شد و به آزمايشگاه ارسال گرديد.

سواب گزارش آزمون که دریافت کرده بود دیروز شب اعلام کرد آنها مثبت برای COVID-19. مقامات بهداشت در بنگلور مطلع زن و شوهر در مورد آنها تست مثبت و خواسته آنها را به ماندن در خانه قرنطینه.

سفر به Mysuru

طبق قوانین منتشر شده توسط دولت نهادی قرنطینه معاف است برای زنان باردار و زنان سالخورده. که از جمله آنها خواسته بود در خانه قرنطینه و گزارش به سلامت افسران در صورتی که هر گونه علائم. اما زن باردار شوهر منتقل شد به COVID بیمارستان در بنگلور.

یکشنبه شب این بانوی باردار و مادر او یک تاکسی گرفت و به خانه خود در Ramakrishnanagar G-بلوک. یادگیری در مورد زن باردار را در سفر به Mysuru در یک تاکسی به همراه مادرش, سلامت, مقامات مطلع Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar که به کارگردانی مقامات برای تغییر زنان به تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

اجتماعی فاصله در خانواده

DC و مقامات دستور داده اند دیگر اعضای خانواده به زیر صفحه اصلی قرنطینه. DC نیز دستور ساکنان منطقه را به وحشت و به توجه به هر گونه شایعات. به آنها گفته شد برای حفظ اجتماعی فاصله دو زنان نمی معاشرت با هر یک از دیگر اعضای خانواده و ماندن در یک اتاق جداگانه در بالا خانه خود را. حتی غذا مشترک بین اعضای خانواده است.

اسپری ضد عفونی کننده

نه ترک هر گونه شانس و پس از آنها معطوف به COVID-19 بیمارستان MCC را Abhaya تیم اسپری ضد عفونی کننده به خانه جاده ها که در آن خانه واقع شده است و اطراف خانه. آنها همچنین مهر و موم کردن منطقه و موانع قرار داده شده اند تا در جاده ها.

به عنوان اعضای خانواده قرار داده شده است در زیر صفحه اصلی قرنطینه پزشکان خواهد بود و بازدید از آنها را روزانه برای بررسی COVID-19 علائم و اگر در همه آنها نشانه و نمونه خواهد بود جمع آوری شده برای تست های گرد. اگر اعضای خانواده را نشان نمی دهد هر گونه علائم خود را سواب نمونه خواهد بود جمع آوری شده و پس از 12 تا 14 روز برای تست.

راننده تاکسی شده است ترسیم با شماره تلفن های ارائه شده توسط زنان و او مطلع شده و در مورد زنان تست مثبت است. راننده دستور داده شده است به در خانه قرنطینه و سپس گزارش در بنگلور بیمارستان برای آزمایش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن