مارک زوکربرگ می گوید وجود دارد 'هیچ معامله از هر نوع' با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

اتحاد Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل قطع یک معامله مخفی با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چشم پوشی ا

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

اتحاد Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل قطع یک معامله مخفی با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چشم پوشی او نهفته است و آتش زا پست به این امید که این غول رسانه های اجتماعی نمی شود رئیس جمهور بعدی هدف ؟ شایعات از این نوع بوده است چرخش برای ماه اما زوکربرگ خود را در حال حاضر آن را تکذیب کرد گفتن Axios که چنین معامله وجود دارد.

"من شنیده ام این حدس و گمان بیش از حد, بنابراین اجازه دهید من روشن بود: هیچ معامله از هر نوع" گفت زوکربرگ. "در واقع کل ایده از یک معامله بسیار مضحک است."

نظرات آمده در پاسخ به نصب نگرانی بیش از زوکربرگ ارتباط با رئیس جمهور است که باقی مانده صمیمی با وجود نگرانی در مورد رئیس جمهور استفاده از رسانه های اجتماعی. ان بی سی نیوز گزارش داد در سال گذشته که تهمت میزبانی زوکربرگ به صورت یک راز شام در کاخ سفید است. شام درست یک هفته پس از زوکربرگ در سخنرانی که تایید Facebook نمی خواهد واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی به تهمت مجوز برای به اشتراک گذاشتن گمراه کننده ویدئوها, تبلیغات و نوشته های روی بزرگترین شبکه های اجتماعی است.

پس از آن رئیس جمهور و حامیان او تحت فشار قرار دادند حدود Facebook را سخاوتمندانه به اشتراک گذاری doctored کمپین ویدئوها و دروغ در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای. همچنین وجود داشته است حوادث که در Facebook به نظر می رسد رفته اند به خارج از راه خود را به حذف اطلاعات غلط محبوب سیاسی راست.

فقط این هفته بررسی توسط گرم و محبوب اطلاعات یافت که Facebook حذف واقعیت-بررسی یک "تا حدودی نادرست" مقاله در مورد تغییرات آب و هوایی منتشر شده توسط جناح راست سایت خبری روزانه سیم. این شرکت انجام و پس از نویسنده شکایت او بود که سانسور و جمهوریخواه کنگره در زمان شود. با توجه به بررسی ها تصمیم به حذف واقعیت-بررسی رفت و راست به بالای این شرکت شامل Facebook معاونت امور جهانی و ارتباطات سابق بریتانیا سیاستمدار نیک کلگ.

Facebook امتناع به حذف برخی مطالب مانند تهمت پاسخ به اعتراضات در مینیاپولیس در برابر نژادپرستانه و خشونت پلیس ("در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود") قطعا هزینه شرکت. آن مواجه کارمند تعطیل و تبلیغ تحریم به خاطر آنها. اما تهمت که در غیر این صورت به وجد در چیدن دعوا با تکنولوژی غول های مانند آمازون و توییتر به طور فزاینده ای به سمت چپ Facebook به تنهایی. این امور است که نمی توان دور بماند.

راجر McNamee یک سرمایه داری بود که در اوایل سرمایه گذار در Facebook و در حال حاضر اشاره کرد منتقد این شرکت گفته نیویورک تایمز ماه گذشته که به اعتقاد او دو معامله شده بود برخی از مرتب کردن. McNamee گفت: تنظیم شد "احتمالا ضمنی و نه صریح و روشن" و "بسیار سودمند" اما متقابلا در برابر همه یکسان است.

"اساسا در مورد گرفتن [Facebook] مهار آزاد و حفاظت از مقررات" گفت: McNamee. "مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز Facebook انگشت شست در مقیاس برای پیروزی در این انتخابات است."

برای حمایت از McNamee ادعا, این بار گزارش داد که تحقیقات ضد تراست که توسط رهبری وزارت دادگستری به ما tech غول نگاه مانند آنها خواهد بود به نوعی به زوکربرگ شرکت. یک منبع آشنا با تحقیقات گفت: بار است که در حالی که گوگل و آمازون بودند تا در برابر "مادر تحقیقات" کاوشگر به Facebook است "واقعی نیست در همه."

پاسخ از زوکربرگ و Facebook به اتهام معامله شده است به نقطه مختلف اختلافات آنها تا به حال بیش از چیزهایی مانند سیاست مهاجرت و تغییر آب و هوا. صحبت به Axios در مورد شام با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال گذشته Facebook مدیر عامل شرکت همچنین اشاره کرد که آن را به سختی غیر معمول برای او به دیدار با سران دولت.

"من قبول دعوت برای شام چون من در شهر بود و او رئیس جمهور ایالات متحده" زوکربرگ گفت Axios. "برای آنچه در آن ارزش, من نیز تا به حال وعده های غذایی متعدد و ملاقات با رئیس جمهور اوباما ... هر دو در خانه و خارج از جمله میزبانی یک رویداد برای او در Facebook HQ."

اما فقط به این دلیل که هیچ رسمی (و یا حتی ضمنی) معامله وجود دارد و این به آن معنا نیست که زوکربرگ و مغلوب ساختن پیشی جستن منافع نیست تراز وسط قرار دارد در حال حاضر. زوکربرگ می خواهد برای جلوگیری از اتهامات ضد محافظه کار تعصب و جامع تحقیقات ضد تراست در حالی که تهمت می خواهد برای ادامه قادر به می گویند هر آنچه او دوست دارد به آمریکا بدون ترس از سانسور.

به عنوان یک گزارش اخیر واشنگتن پست اشاره کرد هر چند زوکربرگ شده است شکل گیری Facebook قوانین متناسب با مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی برای مدتی در حال حاضر. در سال 2015 به عنوان تهمت شروع به جذب هواداران به عنوان یک نامزد او نوشته شده یک ویدیو در Facebook که در آن او گفت که او می خواست به ممنوعیت مسلمانان از ورود به ایالات متحده است. عنوان پست گزارش تصویری خشم بسیاری از Facebook کارکنان که گفت: آن را نقض سیاست های شرکت برای بیان نفرت اما زوکربرگ در نهایت اجازه دهید تصویری ایستاده به دلیل "newsworthiness" — یک استاندارد است که می تواند تبدیل به سیاست در سال 2016.

به عبارت دیگر اگر زوکربرگ یک معامله با مغلوب ساختن پیشی جستن او پس از مدتها پیش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب