ماساچوست شکایت Uber و Lyft بیش از درایور طبقه بندی

ماساچوست واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر Uber و Lyft روز سه شنبه ادعا مبتنی بر برنامه شرکت misclassifying ران

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

ماساچوست واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر Uber و Lyft روز سه شنبه ادعا مبتنی بر برنامه شرکت misclassifying رانندگان به عنوان پیمانکاران مستقل و نه کارکنان. دولت آخرین به چالش راه چند میلیارد دلاری سوار-نقطه صنعت رفتار خود کارگران است.

"برای سال Uber و Lyft ساخته شده خود را میلیارد دلار کسب و کار در یک مدل است که سوء استفاده رانندگان" ماساچوست دادستان کل Maura هیلی گفت: در یک پیام ویدئویی اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه. "Uber و Lyft تنظیم نرخ. آنها به تنهایی مجموعه ای از قوانین. رانندگان و کارکنان است."

ماساچوست دوم دولت به شکایت Uber و Lyft بیش از misclassification از رانندگان. در کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا همراه با شهرستان وکلای لس آنجلس و سان فرانسیسکو و سن دیگو, شکایت شرکت با این استدلال که رانندگان آنها بودند misclassified به عنوان پیمانکاران مستقل زمانی که آنها باید کارکنان تحت دولت AB5 قانون که رفت به اثر در تاریخ 1. بکررا به تازگی در زمینه یک حرکت برای یک دستور مقدماتی که وادار سوار-نقطه شرکت به reclassify رانندگان به عنوان کارکنان در عرض چند هفته.

قبلا هیلی ماساچوست نشان داد که می تواند تبدیل به دولت بعدی به Uber و Lyft به دادگاه بیش از درایور طبقه بندی. در ماه مارس او را در دفتر ثبت کوتاهی amicus اصرار یک قاضی فدرال به منظور شرکت بلافاصله reclassify رانندگان خود را به عنوان کارکنان و ارائه آنها را با پرداخت مرخصی استعلاجی و گفت: این می تواند کمک به جلوگیری از شیوع کروناویروس.

"خط پایین این است Uber و Lyft بدست یک سواری رایگان برای بیش از حد طولانی" هیلی گفت: در روز سه شنبه. "برای سال ها این شرکت ها باید به طور سیستماتیک خود محروم رانندگان پایه محل کار حمایت و منافع و سود زیادی از آن. این کسب و کار ناعادلانه است و آن را نیز غیر قانونی تحت ماساچوست قانون است."

Uber و Lyft طولانی استدلال کرد که رانندگان نمی خواهید به توان طبقه بندی به عنوان کارکنان ترجیح می دهند انعطاف پذیری برای تنظیم برنامه های خود را و درایو برای برنامه های متعدد آمده است که با فرفره کار می کنند. "رانندگان ما به طور مداوم به ما بگویید که دلیل چرا آنها ارزش حال بارگذاری است آنها ارزش خود را از آزادی" Uber مدیر عامل دارا Khosrowshahi گفت: درآمد تماس در سال گذشته است. "آنها به رئیس خود را. آنها را اجرا کسب و کار خود را."

در حال حاضر این شرکت ها با استفاده از این بیماری همه گیر به استدلال می کنند که دولت به دنبال به چالش کشیدن خود را طبقه بندی رانندگان خصوصی شغل.

"در زمانی که ماساچوست' اقتصاد در بحران با رکورد 16 درصد نرخ بیکاری ما نیاز به آن را آسان تر نه سخت تر برای مردم را به سرعت شروع به کسب درآمد" Uber سخنگو در بیانیه ای گفت. "ما مسابقه این اقدام در دادگاه آن را به عنوان مگس در چه اکثریت قریب به اتفاق رانندگان می خواهید: به کار به طور مستقل. ما آماده همکاری با دولت برای نوسازی قوانین ما به طوری که مستقل کارگران جدید دریافت حمایت در حالی که حفظ انعطاف پذیری آنها ترجیح می دهند."

"این طرح دعوی در دادگاه تهدید به از بین بردن کار برای بیش از 50 ، 000 نفر در ماساچوست در بدترین زمان ممکن" یک Lyft سخنگو در بیانیه ای گفت. "رانندگان نمی خواهید این — 89 درصد از ماساچوست, Lyft, درایور درایو کمتر از 20 ساعت در هفته را انتخاب کنید و به درایو rideshare دقیقا به این خاطر از استقلال آن را می دهد آنها را به پول در اوقات فراغت خود. در سراسر کشور رانندگان باید گفت آنها می خواهند مستقل بمانند پیمانکاران بیش اشتغال توسط 4 به 1 حاشیه."

رانندگان به مدت طولانی در مورد شکایت فقیر پرداخت, عدم حمایت و عدم توانایی گروه با هم به عنوان یک اتحادیه به اثر تغییر دهید. شده اند وجود دارد داستان در مورد رانندگان در اتومبیل های خود را زیرا آنها نمی توانیم به زندگی در شهرستانها که در آن کار می کنند در تلاش برای پایان می رسد دیدار و احساس در رحمت بیچهره الگوریتم که دیکته هر حرکت خود را.

اگر طرح دعوی در دادگاه موفق است دهها هزار نفر از ماساچوست رانندگان می تواند واجد شرایط برای این نوع از مزایای به طور سنتی همراه با اشتغال تمام وقت: بیمه کارگران جبران خسارت بیمه بیکاری و حداقل دستمزد را تضمین کند.

اما مهمتر از آن می تواند سرعت بخشیدن به تکه تکه شدن سوار-نقطه صنعت است که در آن رانندگان به عنوان کارکنان در برخی از ایالت ها و پیمانکاران در دیگران است. کارشناسان پیش بینی شرکت ها خواهد شد به احتمال زیاد تصویب هزینه های آن به همراه مصرف کنندگان از طریق نرخ بالاتر تنها با متوسط تاثیر بر تقاضا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب