مرسدس بنز و Nvidia تیم را برای توسعه نسل بعدی ابر رایانه برای خودروهای

مرسدس-بنز است teaming تا با Nvidia برای توسعه نسل بعدی پلت فرم رایانه برای وسایل نقلیه است که حمایت از همه چیز

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

مرسدس-بنز است teaming تا با Nvidia برای توسعه نسل بعدی پلت فرم رایانه برای وسایل نقلیه است که حمایت از همه چیز بیش از حد هوا به روز رسانی نرم افزار به صورت خودکار رانندگی. این خودروساز آلمانی گفت که قصد دارد برای شروع به نورد از فن آوری های جدید در سراسر ناوگان خود را شروع و در سال 2024.

این پلت فرم جدید خواهد بود بر اساس Nvidia سیستم-روی-یک-چیپ اورین تکنولوژی و نیز با استفاده از سان خوزه بر اساس شرکت کامل درایو AGX نرم افزار پشته. Nvidia برای اولین بار پرده برداری اورین در CES در ماه دسامبر 2019 و گذشته از بالا به خط مشخصات از جمله توانایی برای ارائه به 200 هزار میلیارد عملیات در ثانیه در حالی که با استفاده از قدرت کمتر این شرکت هنوز به ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر.

این پلت فرم جدید شامل یک سیستم کامل نرم افزار پشته است که می تواند پشتیبانی از انواع خودکار رانندگی برنامه های کاربردی پیشرفته از جمله راننده کمک سیستم مانند تسلا خلبان اتوماتیک و کادیلاک سوپر کروز و همچنین بدون راننده پارکینگ توابع مانند تسلا هوشمند احضار.

آن را نیز فعال کنید گوشی های هوشمند-سبک بیش از حد هوا به روز رسانی نرم افزار بر روی تمام وسایل نقلیه مرسدس شروع در چهار سال. میراث خودروسازان باید تلاش برای گرفتن به تسلا این است که رهبر در حمل و نقل بیش از حد هوا (OTA) به روز رسانی به مشتریان خود را به تغییر همه چیز را از آن خلبان اتوماتیک درایور سیستم کمک به طیف وسیعی از آن در وسایل نقلیه الکتریکی. آن را شبیه به اپل یا سامسونگ به عنوان مثال می توانید به روز رسانی و یا تعمیر این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند.

Nvidia با سیستم درایو می توانید یک راننده سر و چشم به ارزیابی زمانی که آنها با توجه به جاده و آن را می توانید مانیتور چشمک زدن فرکانس برای ارزیابی خواب آلودگی. بسته به تولید کننده تنظیمات کارت گرافیک Nvidia می گوید: این سیستم می تواند هشدار راننده با استفاده از صوتی بصری یا لمسی هشدار برای بازگشت تمرکز خود را به جاده ها است. درایو نهم همچنین می توانید نظارت بر محیط خارج از خودرو. اگر یک راننده در مورد خروج خودرو بدون نگاه به عنوان یک دوچرخه سوار روش در کنار کارت گرافیک Nvidia می گوید درایو نهم فراهم می کند یک هشدار و یا جسمی مانع از درب باز تا زمانی که دوچرخه سوار با خیال راحت گذشت.

جنرال موتورز یکی از عمده خودروسازان به معرفی یک سیستم OTA پس از تسلا. فورد گفت: به تازگی آن را شروع به نورد از به روز رسانی نرم افزار خود را برای سال 2020 ، شرکت دایملر است آماده پیوستن به نزاع.

"با دانلود توابع جدید و ارتقاء از ابر ما می خواهیم به طور مداوم آوردن سیستم به روز موجب افزایش ارزش وسیله نقلیه" دایملر مدیر عامل Ola Källenius گفت: در روز سه شنبه در یک بیانیه مشترک با Nvidia.

این خبر در حال آمدن است از خبری که مرسدس بنز' پدر و مادر شرکت دایملر و بی ام و شد پایان دادن به خود, خودکار, رانندگی همکاری — یک واقعیت است که نمی فرار برخی از تحلیلگران صنعت. این دو غول خودرو اعلام کرد در اوایل سال 2019 قصد دارد به صرف بیش از $1 میلیارد دلار در یک تحرک و تلاش است که دهانه خودمختار ماشین سوار-نقطه برقی, اسکوتر, خودرو و ماشین های الکتریکی شارژ. اما در این هفته این دو شرکت گفت خودمختار خودرو بخشی از اتحاد خواهد بود را در خود نگه دارد.

با توجه به اخبار خودرو, دایملر گفت: BMW همکاری را به معنای مرسدس بنز نمی خواهد بود قادر به استفاده از این فن آوری به سرعت به عنوان آن را باید قادر به در حال حاضر با Nvidia.

"من فکر می کنم هیچ اتفاقی" گفت: سام Abuelsamid اصلی تحلیلگر در Guidehouse در زمان اعلام. "من شک دارم که این دو خودروسازان نمی تواند توافق بر روی یک پلت فرم برای استفاده و در حال حاضر اورین به نظر می رسد مانند بسیار بیشتر راه حل قدرتمند تر از هر چیزی که از اینتل/Mobileye." (اولی بخشی از یک گروه فوق العاده که شامل Intel Mobileye و فیات کرایسلر است که در حال کار بر روی توسعه نیمه مستقل و کاملا مستقل فن آوری برای تولید وسایل نقلیه.)

Abuelsamid اشاره کرد که معلوم نیست چگونه به خوبی Nvidia نرم افزار پشته انجام خواهد شد در مقایسه با راه حل های دیگر. "Nvidia بسیار متمرکز بر شبکه عصبی نرم افزار," او گفت:, "و بسیاری از صنعت [است] تغییر به ترکیب قطعی و احتمالی (AI) الگوریتم."

Nvidia یکی از بهترین در جهان شناخته شده تولید کنندگان کامپیوتر کارت گرافیک است برای چندین سال درگیر شده در بالا-ریسک سرمایه گذاری برای ساخت "مغز" که قدرت خود رانندگی اتومبیل در امید آنها را به فروش عمده خودروسازان مانند ولوو و فولکس واگن و دایملر. سانتا کلارا-بر اساس شرکت می خواهد به رفتن به ابر رایانه ها برای کسانی که ممکن است بلک در عظیم هزینه های مرتبط با تبدیل شدن به یک "پر پشته" AV اپراتور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن