مرسدس بنز پذیرای صفحه نمایش لمسی در نسخه جدید MBUX

مرسدس بنز رونمایی نسل دوم آن MBUX سیستم اطلاعات و سرگرمی است که اولین بار در سال 2021 S-Class است که ویژگی های

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

مرسدس بنز رونمایی نسل دوم آن MBUX سیستم اطلاعات و سرگرمی است که اولین بار در سال 2021 S-Class است که ویژگی های جدید-صفحه نمایش لمسی رابط کاربر رو به جلو است که نیاز به کمتر کنید. این همه طراحی شده توسط یک سخت افزار جدید مجموعه است که می افزاید: قابلیت و امکانات در سراسر مانند بهبود "هی مرسدس" فرمان صوتی سیستم شبه 3D فن آوری صفحه نمایش در پشت فرمان و جدید پروفایل شخصی است که می تواند قابل دسترسی از طریق یک حسگر اثر انگشت و یا صورت و تشخیص صدا.

برای اولین بار نشان داد در اوایل 2018, MBUX (کوتاه را برای مرسدس-بنز تجربه کاربر) یکی از بیشتر قادر به خودروساز-ایجاد سیستم های infotainment در بازار است. اما تا کنون بوده است shoehorned به وسایل نقلیه طراحی شده بود که با دکمه های مبتنی بر کاربر تعامل داشته باشید. که منجر به برخی بدجور به هم ریخته کابین حتی در مرسدس بنز ترین ماشین های تمام الکتریکی EQC.

تغییر خواهد کرد که با شروع این 2021 S-Class. جدید سدان لوکس — با توجه به توان نشان داد در ماه سپتامبر — ویژگی های زیادی 12.8 اینچ پرتره صفحه نمایش لمسی OLED با بازخورد لمسی است که بالا می رود تا از کنسول وسط به جای اینکه تعبیه شده در داشبورد مثل قبلی اتومبیل های مرسدس بنز (و بیشتر از دیگران در بازار). صفحه نمایش "شناور" در مقابل یک بیشتر دکمه-رایگان داشبورد نشسته و فقط به سمت راست فرمان که هنوز دکمه اما به نظر می رسد بسیار sleeker از قبلی تکرار. در مجموع مرسدس بنز می گوید وجود دارد 27 کمتر "کلید سخت" جدید S-Class.

جدید MBUX به شما اجازه درایور ذخیره تنظیمات مختلف مانند صندلی تنظیمات روشنایی داخلی, رنگ, ایستگاه های رادیویی مورد علاقه و بیشتر. این پروفایل شخصی را می توان فعال یا غیر فعال با استفاده از ویژگی های امنیتی جدید و یا حتی لود در دیگر خودروهای مرسدس بنز با نسخه جدید MBUX. این حسگر اثر انگشت در اصلی کلاس S-صفحه نمایش لمسی و تشخیص صدا در خواهد آمد و استاندارد و وجود یک پین تنظیم نیز هست. خریداران می توانید برای انتخاب کردن یک نسخه از این خودرو با دوربین های دیجیتال است که اجازه می دهد تا برای تشخیص صورت ،

در مقابل راننده است بزرگ و گرد مستطیل از یک صفحه نمایش است که به ابزار دیجیتال خوشه. مانند مرکز صفحه نمایش این یکی نیز "شناور" به دور از داشبورد. درایور می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن رنگ و طرح و به طور کلی ارائه اطلاعات مانند سرعت و قدرت خروجی و راننده کمک امکانات.

بیشتر چه, مرسدس بنز می گوید: این نمایش می تواند به ایجاد یک تصور از عمق بدون عینک مخصوص مرتب کردن بر اساس مانند چه وعده داده شده با آن هیدروژن یکی از گوشی های هوشمند و یا آمازون سعی once upon a time با تلفن آتش.

این خودروساز می گوید آن است که یک "auto-stereoscopic نمایش" و هنگامی که مشغول به کار در کنسرت با تشخیص چهره دوربین آن می توانید یک سه بعدی برداشت از اشیاء بر روی صفحه نمایش. صفحه نمایش خود را یک ترکیب معمولی ال سی دی صفحه نمایش و تکنولوژی "ویژه صفحه ساختار و کنترل ال سی دی aperture grille" است که باعث می شود آن را به طوری که راننده سمت چپ و راست چشم دیدن "متفاوت پیکسل از ال سی دی است."

مرسدس بنز نمی گوید چه این تکنولوژی ممکن است برای استفاده و یا چه نوع از مزایای آن می تواند ارائه است که نگرانکننده با توجه به این ایده که موفق به ارائه هر گونه سودمندی مورد این دو محکوم گوشی های هوشمند از قرمز و آمازون است.

در پشت این صفحه نمایش یک صفحه نمایش سر بالا که می تواند پروژه واقعیت افزوده اطلاعات (مانند به نوبه خود توسط نوبه خود جهت) بر روی شیشه جلو به طوری که آن را به نظر می رسد به شناور حدود 33 فوت کردن در راننده را دید.

مرسدس بنز نیز بهبود یکی از ویژگی های اصلی نسخه اصلی MBUX: دستورات صوتی. جدید MBUX به رسمیت می شناسد تا 20 دستورات مختلف باعث شده گفت: "هی مرسدس بنز" و 27 زبان در حال حاضر پشتیبانی می کند. خانه هوشمند با تکنولوژی می تواند مربوط به این شرکت بیش از حد, اگر مرسدس بنز نمی بلافاصله روشن است که سیستم های سازگار خواهد بود. بهترین و در عین حال گفت: "هی مرسدس" دیگر لازم باشد برای برخی از اقدامات مانند پاسخ به تماس های دریافتی.

مرسدس بنز می گوید که S-Class می توانید از ویژگی های به عنوان بسیاری به عنوان سه نمایش در بخش عقب (یکی برای هر مسافر و یک صفحه نمایش لمسی در عقب کنسول وسط) که متصل به سیستم سرگرمی جلو. این شرکت می گوید این اجازه می دهد تا مسافران برای به اشتراک گذاشتن محتوا بین صفحه نمایش و یا حتی انجام کارهایی مانند انتخاب و یا تغییر مسیر ناوبری. عقب صندلی مسافران نیز در حال حاضر دسترسی به "هی مرسدس" با صدای کنترل. این خودرو مجهز به "چند" میکروفون است که می تواند تشخیص دهد که زبان و سیستم چراغ است که سیگنال را که مسافر کامپیوتر است که در پاسخ به.

این است که همه در حال اجرا بر روی یک سخت افزار جدید مجموعه که شامل یک 320GB SSD 16GB رم و 50 درصد قدرت پردازش بیشتر نسبت به نسخه های قبلی از MBUX. این سیستم قادر خواهد بود بیش از حد هوا به روز رسانی بسیار شبیه به قبلی MBUX فعال اتومبیل های مرسدس بنز وعده داده است به انتشار جزئیات بیشتر به عنوان آن منجر به جهانی نشان از 2021 S-Class در ماه سپتامبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن