مایکروسافت در نهایت به AppGet توسعه دهنده اعتبار او سزاوار

مایکروسافت اعتباری توسعه پس از او این شرکت را متهم به کپی کردن هسته مکانیک جدید خود را ویندوز Package Manager.

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

مایکروسافت اعتباری توسعه پس از او این شرکت را متهم به کپی کردن هسته مکانیک جدید خود را ویندوز Package Manager. AppGet توسعه دهنده Keivan بیگی ارائه یک حساب دقیق از مایکروسافت رسیدن با علاقه در مورد package manager دعوت از او برای مصاحبه و پس از آن سایه اندازی را برای ماه قبل از رونمایی خود را در package manager است که او احساس الهام گرفته شده بود کار خود را.

بیگی ادعا کرد که "هسته مکانیک, اصطلاحات آشکار فرمت و ساختار حتی بسته مخزن پوشه ساختار" مایکروسافت ویندوز Package Manager (winget) همه به شدت با الهام از AppGet. مایکروسافت تنها به طور خلاصه ذکر شده AppGet یک بار در اعلام آن در throwaway خط که در لیست های دیگر ویندوز بسته مدیران. انواع پنجره های بسته مدیران وجود دارد و استفاده می شود به طور خودکار فرآیند نصب و به روز رسانی نرم افزار.

مایکروسافت نمی اختلاف این ادعا است. "هدف ما این است که به ارائه یک محصول بزرگ برای مشتریان و جامعه که در آن هر کس می تواند کمک و دریافت به رسمیت شناختن" می گوید: اندرو Clinick مدیر برنامه مسئول برنامه مدل در مایکروسافت در یک پست وبلاگ. "در طول دو روز گذشته ما گوش داده و یاد گرفتم از جامعه ما و به وضوح ما زندگی نمی کنند تا به این هدف است. بیشتر به طور خاص, ما موفق به زندگی می کنند تا به این با Keivan و AppGet. این بود آخرین چیزی که ما می خواستیم."

Clinick توقف کوتاه به طور مستقیم عذرخواهی برای شرایط اطراف AppGet و winget و اذعان می کند مایکروسافت پیاده سازی الهام گرفته شده بود — و یا به عنوان او آن را "به ما کمک کرده تا به یک محصول بهتر جهت" — توسط AppGet:

هیچ اسکریپت در هنگام نصب – چیزی است که ما به طور کامل با توافق و اجازه نمی دهد با MSIX

غنی آشکار تعریف در GitHub – قدرت باز بودن همراه با غنی اعلانی داده های متا در مورد این برنامه این است که بسیار مهم است برای دیدار با هدف #1

پشتیبانی از همه نوع از برنامه های کاربردی ویندوز نصب

بدون درز به روز رسانی برای برنامه های کاربردی در مخزن

مایکروسافت در حال حاضر امیدوار کننده به اعتبار بیگی در آینده به روز رسانی readme بخشی از پنجره Package Manager. ما رسیده به بیگی به اظهار نظر در پست های وبلاگ و مایکروسافت پاسخ کلی اما توسعه می گوید او هنوز هم در بحث با مایکروسافت بر سر این موضوع. "وجود دارد چند مناطق اندرو و من بحث شده است می گوید:" بیگی در یک نظر بر روی GitHub. "امیدوارم ما باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن با شما به زودی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن