مایکروسافت نیست با فروشگاه برنامه اپل قلدری یا

مایکروسافت معتقد است این زمان برای ضد تراست تنظیم کننده به طور کامل بررسی فروشگاه App اپل. صحبت کردن در طول سی

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

مایکروسافت معتقد است این زمان برای ضد تراست تنظیم کننده به طور کامل بررسی فروشگاه App اپل. صحبت کردن در طول سیاسی مصاحبه این هفته مایکروسافت رئیس امور حقوقی براد اسمیت مشخص شده اپل دیواره باغ رویکرد به فروشگاه برنامه خود را و چگونه آن را تحت تاثیر رقابت است.

"اگر شما نگاهی به صنعت امروز من فکر می کنم آنچه شما پیدا کنید که شما به طور فزاینده ای در حال دیدن برنامه فروشگاه ها که ایجاد دیوارهای بالاتر و به مراتب نیرومند تر دروازه برای دسترسی به دیگر برنامه های کاربردی از هر چیز وجود داشت که در صنعت 20 سال پیش می گوید:" اسمیت. "آنها تحمیل الزامات است که به طور فزاینده ای می گویند وجود دارد تنها یک راه برای دریافت بر روی پلت فرم ما و این است که به رفتن را از طریق دروازه است که ما خودمان را ایجاد کرده است. در برخی از موارد آنها به ایجاد یک قیمت بسیار بالا برای تلفات در برخی موارد به 30 درصد از درآمد خود را برای رفتن به تلفات حافظ اگر شما خواهد شد."

در حالی که اسمیت نیست نام اپل بلومبرگ تایید کرد با مایکروسافت است که او را با مراجعه به فروشگاه App به طور خاص.

Apple iTunes App Store Field of Icons

در این هفته ممکن است به پایین در تاریخ به عنوان یک نقطه عطف برای فروشگاه App اپل. آی فون ساز شده است در یک بحث بیش از آن تصمیم بحث برانگیز به جدید رد هی برنامه ایمیل. اپل در ابتدا تصویب برنامه اما بعد تصمیم گرفت آن را شکست App Store قوانین. اپل متهم شده است اقدام مانند یک انحصار و یک پسر قلدر توسط رئیس مجلس آنتی تراست کمیته فرعی.

اپل تصمیم دارد با قرار دادن یک نور افکن در اپل گیج کننده فروشگاه App سیاست فقط به عنوان کمیسیون اروپا اعلام رسمی تحقیقات ضد تراست به فروشگاه App و اپل پرداخت. آن را نیز می آید تنها چند روز قبل از اپل سالانه WWDC کنفرانس توسعه قرار دادن این شرکت در یک موقعیت بی دست و پا به میزبان یک رویداد برای جلب کردن توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های خود را برای سیستم عامل.

"من معتقدم زمان آن رسیده است که آیا ما در حال صحبت کردن در مورد واشنگتن یا بروکسل برای یک مقدار بیشتر متمرکز گفتگو در مورد ماهیت برنامه فروشگاه قوانین که در حال قرار دادن در محل قیمت ها و ابزار که در حال استخراج و اینکه آیا واقعا توجیهی در قانون ضد تراست برای همه چیز است که ایجاد شده است می گوید:" اسمیت.

مایکروسافت بدیهی است که برخی از تجربه و سابقه با ضد تراست موارد پس از آن بود که گناهکار از انحصار موارد نقض حقوق بشر مرتبط با آن بسته بندی از اینترنت اکسپلورر در ویندوز نزدیک به 20 سال پیش است. مایکروسافت در نهایت مجبور به باز کردن پنجره های بیشتر برای توسعه دهندگان شخص ثالث و از آن مواجه شده و نزدیک موشکافی در شیوه های خود را برای سال. کمیسیون اروپا رفت و حتی بیشتر سفارش مایکروسافت به ایجاد یک نسخه جداگانه از ویندوز بدون آن همراه ویندوز مدیا پلیر و ایجاد یک مرورگر رای گیری برای مصرف کنندگان به انتخاب مرورگر وب خود را از انتخاب.

Bill Gates At Antitrust Press Conference

اتحادیه اروپا تحقیقات را به فروشگاه برنامه اپل است که هنوز در مراحل اولیه پس از آن روشن نیست که چه نوع از اقدامات گرفته خواهد شد اما مایکروسافت است که قطعا نشسته در حاشیه و تشویق به عمل است. مایکروسافت مواجه شده است و مسائل خاص خود را با فروشگاه App اپل. نرم افزار ساز اقدام به راه اندازی آن SkyDrive (در حال حاضر به نام OneDrive) برنامه برای اپل در سال 2012 اما قفل کردم در یک نبرد بیش از 30 درصد از درآمد حاصل از خرید ذخیره سازی ابر در داخل نرم افزار. این یک درگیری جزئی بود که یک تست پوینت مایکروسافت برای راه اندازی در iOS.

اخیرا مایکروسافت شده است مبارزه برای راه اندازی آن xCloud بازی جریان خدمات در iOS. این شرکت راه اندازی کرده است نسخه پیش نمایش اما "مطابق با فروشگاه App سیاست" این برنامه فقط شامل یک تک بازی است و محدود در مقایسه با نسخه اندروید. مایکروسافت نشان داد نیست دقیقا چرا xCloud محدود است توسط فروشگاه App سیاست. اپل قبلا در آن تجدید نظر فروشگاه App سیاست در WWDC سال 2018 به اجازه می دهد برنامه های تلفن همراه مانند شیر بخار لینک بازی جریان, خدمات, اما هر دو xCloud و گوگل Stadia شده اند قادر به راه اندازی به طور کامل در فروشگاه App.

در حالی که مایکروسافت برخورد با اپل بیش از آن در فروشگاه App سیاست های آن نیز بهره مند از طریق تبلیغات مختلف برای آن برنامه در فروشگاه app. مایکروسافت نیز بر روی صحنه ظاهر شد در WWDC سال گذشته برای ترویج کنکوری زمینو این شرکت قبلا نشان داده شده در اپل حوادث به مشتری جلب کردن دفتر بهبود برای اپل و iPads.

مایکروسافت می خواهد از سود بیشتر باز فروشگاه برنامه اپل هر دو از نظر درآمد و در چگونه شرکت می تواند طراحی و راه اندازی نرم افزار. مایکروسافت تا به طور فزاینده استقبال از آندروید به عنوان تلفن همراه معادل ویندوز به دلیل بسیاری از محدودیت های iOS و Apple App Store سیاست. این اندیشه سرمایه گذاری باعث شده است تا مایکروسافت به همکاری نزدیک تر با گوگل و سامسونگ و راه اندازی برنامه های مانند تلفن خود را برای ویندوز 10 است که به سختی کاربردی زمانی که زوج با یک آی فون.

اپل در حال حاضر دو برابر را در دفاع از خود App Store, سیاست, اما وجود دارد تعداد زیادی از شرکت هایی که خواستار تغییر دهید. Spotify led بسته با یک آنتی تراست شکایت در سال گذشته و در حال حاضر, حماسه بازی ها, Rakuten, مسابقه, گروه, مایکروسافت و دیگران در حال ساخت احساسات خود را شناخته شده است. این تماس به احتمال زیاد رشد بلندتر به اتحادیه اروپا همچنان تحقیقات و اما اگر وجود دارد هر چیزی که ما می دانیم در مورد اپل جنگ با تنظیم کننده های اروپایی این است که آن را از ترس به مبارزه با عقب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن