مایکروسافت تیم های حاضر در دسترس برای استفاده شخصی به عنوان مایکروسافت اهداف دوستان و خانواده

مایکروسافت در حال راه اندازی نسخه شخصی از مایکروسافت تیم امروز در پیش نمایش. این بخشی از یک تلاش گسترده توسط م

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

مایکروسافت در حال راه اندازی نسخه شخصی از مایکروسافت تیم امروز در پیش نمایش. این بخشی از یک تلاش گسترده توسط مایکروسافت برای باقی می ماند مربوطه با مصرف کنندگان و آنها را به نفع خود پس از یک سری خروجی از مصرف کننده-خدمات دوستانه. مایکروسافت نیست rebranding تیم در اینجا و یا ارائه یک نسخه جداگانه و نه این شرکت به دنبال رقابت با iMessage, Facebook Messenger, WhatsApp, یا دیگر اختصاص داده شده برنامه های چت. آن را به سادگی تغییر موجود در Microsoft تیم برنامه با ویژگی های که ممکن است درخواست تجدید نظر به مجموعه ای از افراد به دنبال انجام بیش از فقط چت.

راه اندازی در ابتدا به عنوان یک پیش نمایش برای iOS و آندروید, مایکروسافت, تیم برای استفاده شخصی شامل اصول اولیه متن چت و مکالمه تصویری همراه با لیست مشترک, اسناد, تقویم و مکان های. حتی وجود دارد یک شسته و رفته در داشبورد از حوادث و مکان و وظایف و تصاویر است که هر کس در یک گروه به اشتراک گذاشته است. مایکروسافت در تلاش است برای گرفتن همه از بهترین ویژگی های Microsoft تیم کار می کنند و آنها را مربوط به زمانی که شما ممکن است نیاز به آنها را در خانه.

مایکروسافت می بیند تغییر تیم برای کار و زندگی به عنوان نه فقط ارائه و در عین حال یکی دیگر از برنامه چت به بازار اما چیزی که فراهم می کند راه هایی برای گروه های از مردم برای انجام کارها مانند برنامه ریزی تعطیلات با دوستان و یا یک فعالیت خانوادگی. "من فکر می کنم اگر همه شما می خواهید انجام دهید این است که فقط باید یک چت با کسی که وجود دارد مقدار زیادی از مستقل برنامه های چت" اذعان می کند Liat بن-Zur برنامه اجرایی کار در شرکت "زندگی مدرن" ابتکار در مصاحبه با شرف.

مایکروسافت تیم در حال حاضر طراحی شده برای "افرادی که خودشان هماهنگی تعداد زیادی از گروه نوع حوادث می گوید:" بن-Zur. "همه چیز از مادران پر مشغله ... به مردم که سر تا دختر دیده بانی سربازان, فوتبال فانتزی لیگ افرادی که در حال انجام باشگاه کتاب, مردم در حال اجرا اجتماعی گروه های حمایت. افرادی که دائما در حال پیدا کردن خود را در گروه تلاش برای هماهنگ کردن چیزهای مختلف در گروه است."

نسخه موبایل مایکروسافت تیم برای iOS و آندروید به روز خواهد شد اجازه می دهد تا هر کسی برای ورود به نرم افزار با یک حساب مایکروسافت. شما قادر خواهید بود به سرعت سوئیچ در برنامه از یک کار به صفحه اصلی حساب کاربری و استفاده از نسخه شخصی در کنار دیگر برنامه ها مثل ورد و اکسل و پاورپوینت.

مایکروسافت همچنین در ساختمان امن ویژگی به تیم برای استفاده شخصی است که اجازه خواهد داد که گروه برای ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات مانند یک خانه Wi-Fi رمز عبور و یا Netflix بکشد حساب اطلاعات به طور مستقیم در داخل برنامه تیم با استفاده از دو فاکتور تأیید هویت و پایان به پایان رمزگذاری. آن را شبیه به OneDrive شخصی خرک از ویژگی های.

مایکروسافت تغییر تیم برای استفاده شخصی بدان معنی است که آن را در تلاش برای به طور مستقیم جایگزین اسکایپ فقط هنوز یا نه. "ما هنوز به طور کامل متعهد به اسکایپ" توضیح می دهد که بن-Zur. "اسکایپ یک برنامه فوق العاده است که صدها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان استفاده شده برای حل خاص نیاز از چت تصویری و اتصال و ما به طور کامل متعهد به آن است. ما واقعا تیم به عنوان نوع تکامل ... بیش از برنامه چت, بیشتر از ویدئو برنامه. برای مردمی که فقط می خواهید یک هدف ساخته شده در برنامه اسکایپ است که یک راه حل عالی است و ما از آن حمایت و تشویق آن است."

قطعا آن را برای تلفن های موبایل مانند بسیاری از تمرکز برای ارتباطات جدید ویژگی های خواهد شد در تیم و اسکایپ در آینده ، اسکایپ استفاده می شود از رفتن به برنامه برای مکالمه تصویری اما این تلاش در سال های اخیر اجازه می دهد زوم به افزایش رشد در طول یک بیماری همه گیر که در آن هر کس به اتصال با دوستان و خانواده در راه های مختلف.

در حالی که مایکروسافت و گوگل و بسیاری دیگر شده اند در مسابقه برای پاسخ دادن به زوم ناگهانی موفقیت اخیرا شخصی با استفاده از نسخه Microsoft تیم در جریان بوده است برای بیش از یک سال است. آستانه منحصرا نشان داد که وجود مایکروسافت تیم "برای زندگی" در سال گذشته پس از شرکت در راه اندازی یک نسخه رایگان از نرم افزار در سال 2018 است. "ما شده اند در این کار برای برخی از زمان" توضیح می دهد که بن-Zur. "ما در حال انجام تحقیقات در این راه قبل از همه گیر رسید." بن-Zur می گوید: کار بر Microsoft تیم برای استفاده شخصی "آغاز شده و با اعتقاد به این که زمان ما ارزش ترین کالا."

مایکروسافت تیم های مصرف کننده پیش نمایش شروع خواهد شد نورد از امروز و طی هفته های آینده برای آندروید و iOS. مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انتشار به ویژگی های اضافی در تلفن همراه پیش نمایش بر اساس بازخورد قبل از گسترش به دسکتاپ و نسخه وب تیم با راه اندازی بعد از این سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن