مایکروسافت خداحافظی خواهد کرد با اینترنت اکسپلورر و میراث لبه در 2021

مایکروسافت پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 در سراسر برنامه ها و خدمات مایکروسافت 365 خود را در سال آینده پایان

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

مایکروسافت پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 در سراسر برنامه ها و خدمات مایکروسافت 365 خود را در سال آینده پایان خواهد داد. در یک سال، در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۲۱، اینترنت اکسپلورر ۱۱ دیگر برای سرویس های آنلاین مایکروسافت مانند آفیس ۳۶۵، OneDrive، Outlook و بیشتر پشتیبانی نمی شود. مایکروسافت همچنین در پایان پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 با مایکروسافت تیم های وب برنامه در آخر سال جاری، با پشتیبانی پایان در نوامبر 30th.

در حالی که هنوز هم رفتن به برخی از زمان به pry کاربران شرکت اینترنت اکسپلورر 11 دور، مایکروسافت امیدوار است که اینترنت اکسپلورر جدید حالت میراث در کروم مبتنی بر مرورگر مایکروسافت لبه کمک خواهد کرد. این ادامه خواهد داد تا اجازه کسب و کار دسترسی به سایت های قدیمی که به طور خاص برای اینترنت اکسپلورر ساخته شده بود، تا مایکروسافت به طور کامل قطره پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 در ویندوز 10. حرکت مایکروسافت برای متوقف کردن پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 با خواص وب اصلی خود را خوب اولین گام است ، هر چند.

در کنار تغییرات پشتیبانی، مایکروسافت همچنین قصد دارد پشتیبانی از نسخه میراث موجود مایکروسافت Edge را در تاریخ 9 مارس 2021 رها کند. پس از پایان تاریخ پشتیبانی، نسخه میراث یال دیگر به روز رسانی های امنیتی دریافت نمی کند. مایکروسافت در حال حرکت کاربران ویندوز 10 موجود را به جدید کروم مبتنی بر مرورگر لبه خود را, و این شرکت می گوید دستگاه های جدید و به روز رسانی ویندوز ویژگی های آینده همه شامل مرورگر لبه جدید.

مایکروسافت در حال حاضر برای سال ها بر روی کشتن استفاده و پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر کار می کند. شرکت برای اولین بار مرورگر جدید Edge خود را در سال 2015 رونمایی کرد که در زمان پروژه اسپارتان با کد رمز ی. این آغازی برای پایان نام تجاری اینترنت اکسپلورر بود. مایکروسافت از آن زمان به اینترنت اکسپلورر برچسب "راه حل سازگاری" به جای یک مرورگر و تشویق کسب و کار به توقف استفاده از مرورگر پیری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن