مایکروسافت جدید آندروید برنامه آنتی ویروس در حال حاضر در دسترس در پیش نمایش

مایکروسافت در حال راه اندازی یک نسخه پیش نمایش از آن نرم افزار آنتی ویروس برای اندروید امروز. این نرم افزار غو

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

مایکروسافت در حال راه اندازی یک نسخه پیش نمایش از آن نرم افزار آنتی ویروس برای اندروید امروز. این نرم افزار غول پیکر نشان داد که Windows Defender شد ساخت راه خود را به هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در اوایل سال جاری اما به طور کامل نمی جزئیات آنچه انتظار می رود. ما در حال حاضر به گرفتن یک ایده خوب دقیقا به همین دلیل مایکروسافت فکر می کند آندروید نیاز به آنتی ویروس.

این پیش نمایش عمومی برای آندروید شامل حفاظت در برابر فیشینگ و رفتن یک گام بیشتر از گوگل ساخته شده است در حفاظت از نرم افزارهای مخرب به پیشنهاد امضای مبتنی بر تشخیص نرم افزارهای مخرب. "اسکن فورا انجام شناسایی نرم افزارهای مخرب و به طور بالقوه ناخواسته برنامه (PUA)" توضیح می دهد که Kanishka Srivastava ارشد مدیر برنامه های مایکروسافت. "اگر یک برنامه امن است دانلود پایان کاربر را ببینید بسیار سبک وزن و اطلاع رسانی اجازه آنها را می دانیم نرم افزار پاک است."

مایکروسافت در وب حمایت شامل anti-phishing به طوری که وب سایت های ناامن ارسال از طریق SMS, WhatsApp, ایمیل, و یا برنامه های دیگر فورا مسدود شده است. مایکروسافت نیز با استفاده از آن مدافع SmartScreen فناوری همچنین بلوک ناامن اتصالات شبکه است که برنامه های مخرب ممکن است سعی کنید برای ایجاد بدون آگاهی کاربر.

آندروید نرم افزار پیش نمایش می رسد بیش از یک سال بعد از مایکروسافت آغاز شده یک پیش نمایش عمومی آن Defender آنتی ویروس در macOS. مایکروسافت با نام Windows Defender پیشرفته حفاظت از خطر (ATP) به مایکروسافت مدافع پیشرفته حفاظت از خطر (ATP) به عنوان یک نتیجه و مک مشتری نیز فراهم می کند کامل ویروس ها و حفاظت از خطر مخلوط با توانایی انجام سریع و یا اسکن کامل.

مایکروسافت نیز برنامه ریزی های iOS, آنتی ویروس, نرم افزار, اگر چه روشن است این شرکت خواهد بود به مراتب محدود تر با آنچه آن را فراهم می کند در اپل سیستم عامل. اپل گودال ماسه بازی برنامه های iOS به طور پیش فرض و مانع از اکثر کاربران نهایی از sideloading نرم افزار بدون نرم افزار فروشگاه در وهله اول. آن را هنوز هم روشن نیست که چه نسخه iOS Microsoft Defender ارائه خواهد شد دقیقا.

"در ماه های آینده ما خواهد بود با انتشار قابلیت های اضافی در آندروید و شما را بشنود بیشتر از ما در مورد سرمایه گذاری های ما در تلفن همراه تهدید دفاعی برای دستگاه های iOS و همچنین" توضیح می دهد که راب Lefferts شرکت معاون رئیس جمهور از مایکروسافت 365 امنیتی است.

مایکروسافت همچنین در ساخت مدافع ATP به طور کلی در دسترس در لینوکس اجازه می دهد این شرکت به ارائه یکپارچه راه حل آنتی ویروس در سراسر دسکتاپ و سرور سیستم عامل مانند ویندوز و macOS و لینوکس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن