مایکروسافت جدید ایکس باکس سری S کنسول تایید در بسته بندی کنترل کننده نشت

مایکروسافت شایعه شده است که در حال پرده برداری از دومین، ارزان تر بعدی کنسول ایکس باکس در این ماه، و به نظر می

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

مایکروسافت شایعه شده است که در حال پرده برداری از دومین، ارزان تر بعدی کنسول ایکس باکس در این ماه، و به نظر می رسد آن را قطعا خواهد شد به نام ایکس باکس سری S. واگر انگار عکس های جدید مایکروسافت بعدی کنترل کننده ایکس باکس به رنگ سفید به دست آمده، کامل با بسته بندی است که ذکر می کند ایکس باکس سری S. کاربر توییتر زاک S قادر به خرید کنترل کننده امروز، و ما آن را تایید واقعی است.

کنترل کننده جدید در یک سایت فروش مجدد به فروش می رسد امروز، و سمت یادداشت های بسته بندی که کنترل کننده با هر دو ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری S کنسول کار می کند. مایکروسافت هنوز رسماً از یک ایکس باکس سری S پرده برداری نکرده است، و حتی شرکت کنترل کننده ایکس باکس سری ایکس سفید را تأیید نکرده است.

ایکس باکس سری S بر روی بسته بندی.

یک کنترل رکن ایکس باکس سری ایکس مرموز سفید نیز ماه گذشته به صورت آنلاین ظاهر شد، کامل با D-pad جدید، ماشه های بافت دار، و دکمه اشتراک گذاری جدید. این نشت جدید منطبق با نشت کنترل کننده قبلی، و بسته بندی خرده فروشی نشان می دهد که این می تواند به زودی در فروشگاه ها ظاهر می شود.

ایکس باکس سری S به احتمال زیاد دومین مایکروسافت ارزان تر خواهد بود که نسل بعدی ایکس باکس، که به نام لاکهارت رمز شده است. سند مایکروسافت، نشت پشت در ماه ژوئن، ریختن برخی از نور بیشتر در برنامه های شرکت برای دو کنسول نسل بعدی. مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس devkit ، با کد "دانته، اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بازی را قادر می سازد تا حالت خاص لاکهارت است که پروفایل از عملکرد است که مایکروسافت می خواهد با این کنسول دوم ضربه.

کنسول لاکهارت انتظار می رود که شامل ۷.۵ گیگابایت رم قابل استفاده، در حدود ۴ ترافلاپ از کارایی GPU، و کشتی با همان پردازنده موجود در ایکس باکس سری ایکس. مایکروسافت شایعه شده است که در ماه اوت از سری ایکس باکس اس پرده برداری می شود و به احتمال زیاد بخش بزرگی از برنامه های اشتراک اکس باکس تمام دسترسی این شرکت که بسته بندی یک کنسول ایکس باکس و ایکس باکس گیم پاس نهایی (Xbox Live و Xbox Game Pass) را برای یک هزینه ماهانه انجام می دهد، خواهد بود.

ما به مایکروسافت رسیده ام تا در مورد نشت کنترل کننده ایکس باکس که در نسل بعدی است اظهار نظر کند، و ما شما را بر این اساس به روز رسانی می کنیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن