مایکروسافت دومین نسل بعدی ایکس باکس گزارش در ماه اوت فاش

یک مایکروسافت به بیرون درز سند به تازگی اشاره در شرکت دوم نسل بعدی ایکس باکس و اکنون شایعات حاکی از آن خواهد ش

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

یک مایکروسافت به بیرون درز سند به تازگی اشاره در شرکت دوم نسل بعدی ایکس باکس و اکنون شایعات حاکی از آن خواهد شد به طور کامل نشان داد در ماه اوت است. یوروگیمر گزارش می دهد که مایکروسافت تا به حال در اصل برنامه ریزی شده به پرده کنسول موسوم به "لاکهارت" در ماه ژوئن. مایکروسافت در حال حاضر بنا به گزارش ها نقل مکان کرد و این طرح به اوت و یوروگیمر ادعا می کند این کنسول خواهد بود به نام ایکس باکس سری S.

مایکروسافت در حال کار بر روی این دوم ارزان تر نسل بعدی کنسول ایکس باکس برای ماه می باشد. یک سند مایکروسافت به بیرون درز هفته گذشته برگ ریزان برخی از نور بیشتر در برنامه های این شرکت. مایکروسافت ایکس باکس سری X devkit موسوم به "دانته" اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بازی برای فعال کردن یک ویژه لاکهارت حالت است که دارای مشخصات عملکرد است که مایکروسافت می خواهد به ضربه با این کنسول.

در حالی که ما شده ایم گزارش این عملکرد شامل یک کمی underclocked CPU آستانه دیده است اسناد و مدارک اضافی که نشان می دهد لاکهارت را در واقع باید همان سرعت CPU ایکس باکس سری X. لاکهارت کنسول را نیز شامل 7.5 گیگابایت رم قابل استفاده و حدود 4 teraflops از عملکرد GPU. ایکس باکس سری X شامل 13.5 گیگ رم قابل استفاده و اهداف 12 teraflops از عملکرد GPU برای مقایسه.

اگر این گزارش دقیق و مایکروسافت می تواند انتخاب اوت به پرده دوم این نسل بعدی ایکس باکس در کنار قیمت گذاری برای ایکس باکس سری X. دوم این کنسول طراحی شده است به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه تر با 1080p و p 1440 مانیتور در ذهن است. مایکروسافت را مجبور به جزئیات برخی از نوع قیمت گذاری در کنار آن Lockhart, نشان می دهد, و آن را معقول و منطقی به فرض آن خواهد بود که به شدت وابسته به ایکس باکس دسترسی به همه اشتراک.

ایکس باکس دسترسی به همه در حال حاضر در قیمت $19.99 برای Xbox One S تمام نسخه دیجیتال اشتراک که شامل بازی های ایکس باکس تصویب نهایی (Xbox Live و Xbox بازی رمز عبور). مایکروسافت نیز در بسته بندی آن پروژه xCloud بازی فن آوری جریان به ایکس باکس بازی پاس بعد از این سال تا یک اشتراک نسل بعدی ایکس باکس کنسول می تواند جذاب برای کسانی که لازم نیست قوی تر از ایکس باکس سری X گزینه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن