مایکروسافت سطح دو به نظر می رسد مانند آن را آماده برای راه اندازی

مایکروسافت به صرف چند هفته گذشته اذیت کردن سطح دو در توییتر و آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند صفحه نمایش

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

مایکروسافت به صرف چند هفته گذشته اذیت کردن سطح دو در توییتر و آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند صفحه نمایش دو دستگاه آماده برای راه اندازی. جدید مایکروسافت از اندروید-طراحی دستگاه برای اولین بار ظاهر شد در FCC در اوایل این هفته و امروز آن را نشان داده تا در Bluetooth SIG صدور گواهینامه صفحه. دستگاه به طور معمول به نظر می رسد در FCC و بلوتوث لیست فقط چند هفته بعد از راه اندازی.

اخیر شایعات پیشنهاد کرده بود سطح دو ممکن است به نظر می رسد در ماه ژوئیه اما روشن است که دستگاه آماده نیست و برای راه اندازی این ماه است. آن را به نظر می رسد به طور فزاینده احتمال وجود دارد که مایکروسافت راه اندازی خواهد شد سطح دو در هفته های آینده.

منابع آشنا با برنامه های مایکروسافت بگویید آستانه است که این شرکت تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای تمرکز در سطح Duo و dual-دستگاه های صفحه نمایش در ساخت در اوایل این سال است. این برنامه تغییر کرده و یک بار آن را روشن ساخت برگزار خواهد شد و عملا با توجه به همه گیر و مایکروسافت نیز تحت فشار قرار دادند پشت آن پنجره 10X دوگانه روی صفحه نمایش برنامه به مراتب فراتر از سال 2020 است.

در حالی که برخی از توسعه دهندگان در حال حاضر دسترسی به صفحه نمایش دو توسعه واحد های مایکروسافت در حال برنامه ریزی در یک نقطه به سطح دو به توسعه دهندگان زیادی دیر. مانند بسیاری از چیزها همه گیر نهفته است سطح دو طرح راه اندازی, اما ما درک مایکروسافت است که هنوز هم امید به کشتی این دستگاه تا پایان ماه سپتامبر.

اضافه کردن سوخت به سطح دو شایعه راه اندازی تلفن leaker Evan Blass نیز اشاره کرد که سطح دو را به نظر می رسد در at&T در شبکه ما. Blass به طور معمول بدست می آوریم بازاریابی تصاویر و مواد منتشر نشده از گوشی های چند هفته یا چند ماه قبل از آنها در مورد به راه اندازی که همچنین نشان می دهد که سطح دو است تقریبا آماده برای رفتن.

مایکروسافت نیز صرف تابستان اذیت کردن سطح دو در توییتر پیش از راه اندازی آن. مایکروسافت ارتباطات رئیس Frank Shaw, ارسال شده یک عکس از سطح دو در اوایل این ماه تنها چند روز پس از سطح رئیس Panos Panay طعنه دستگاه در توییتر با آنچه به نظر می رسد جدید مورد سپر. این مورد نیز به نظر می رسد در یک ویدئو در لینک های مایکروسافت اجرایی براد اندرسون در هفته گذشته.

مایکروسافت برای اولین بار پرده برداری از سطح دو در یک رویداد مطبوعاتی در شهر نیویورک در اکتبر امیدوار تعطیلات سال 2020 راه اندازی دستگاه. در حالی که این شرکت به اشتراک گذاشته نمی شود رسمی مشخصات سخت افزاری فقط هنوز نشت پیشنهاد کرده اند آن را شامل یک Qualcomm Snapdragon 855 پردازنده, 6GB RAM up to 256 GB از ذخیره سازی و شامل دو 5.6 اینچ نمایش می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب