میکسر شکست خورده — اینجا چرا

این یک زمان طولانی. برای سال در حال حاضر, میکسر تلاش کرده است همزمان دور پشت زنده جریان سیستم عا

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

این یک زمان طولانی. برای سال در حال حاضر, میکسر تلاش کرده است همزمان دور پشت زنده جریان سیستم عامل آن را به معنای رقابت با — Facebook, YouTube و کشش — و در پایان ماه ژوئیه آن مرده خواهد بود. حتی مدیر ایکس باکس اعتراف کرد که میکسر آغاز شده "خیلی دور پشت" است که می گویند بیش از حد پشت را بگیرد تا به آن ظاهری همسالان. اما چه اتفاقی افتاده دقیقا ؟

این است که میکسر شد فن آوری های ناقص و یا یکی از کسانی که کسب و کار است که یک ایده بد در چهره خود را (نگاه کنید به: Juicero). آن را تا به حال برخی از ایده های خوب برای پرداخت برخی از streamers ها و کل شرکت های شکست خورده به هر حال. به نظر من میکسر محکوم شد از همان آغاز به دلیل آنچه که مایکروسافت هرگز به نظر می رسید به درک که در آن زندگی می کنند جریان پلت فرم برای اولین بار و قبل از هر چیز یک جامعه است.

که برای بی اعتبار کردن این streamers در میکسر یا طرفداران که به دنبال آنها وجود دارد. کسانی که روابط واقعی هستند جامد و احتمالا در گذشته حتی به عنوان streamers ترک پلت فرم برای مراتع سبزتر — سختی متصل می شود ،

منظورم این است که مایکروسافت هرگز به بازار عرضه میکسر به عنوان چیزی بیش از یک بیشتر فن آوری های پیشرفته نسخه از حرکت یا کشش ناگهانی, و آن را نمی تواند به نظر می رسد به شکل از چگونه به ویترین جامعه آن ساختمان بود. در نگاه به گذشته نهایی ناخن در میکسر تابوت بود آوردن تایلر "نینجا" Blevins بر روی خدمات ارائه شده توسط او ده ها میلیون دلار که لحظه دقیق است که مایکروسافت تصمیم گرفت که ارگانیک رشد streamers بیش از حد سخت و یا بیش از حد گران است. آن را تلاش برای خرید یک مخاطب است که چگونه سایت های اجتماعی به کار گیرند. سایت های اجتماعی که آیا موفق است.

تفاوت بین کشش و میکسر نیست مانند تفاوت بین HBO و Netflix بکشد هر چند آنها ممکن است در صورت خود را به نظر می رسد مشابه است. از راه قیاس HBO, Netflix, Hulu و مانند همه عامل در یک بازار بزرگتر است که می رود دقیقا یکی از راه: از تولید کننده به مصرف کننده. اگر شما احساس مثل این است که تقلیل شما می توانید می گویند که در این راستا هر تلویزیون نشان می دهد همان است; آنها فقط به محتوا و تحویل مکانیزم اتفاقی به تجربه. شما احساس نمی های مختلف تماشای شبکه های مختلف چون شبکه خود را ندارد انتگرال به تجربه با بهره گیری از تلویزیون است. (هنوز.)

جریان از سوی دیگر upends که فرمول. برای قرار دادن آن در تلویزیون شرایط هر پرچم در حال اهتزاز است یک کانال. اما نکته مهم تر این است که هر پرچم در حال اهتزاز است همچنین nexus خود را شبکه های اجتماعی — جامعه آنها را کشت. که ثانویه شبکه های اجتماعی طراحی شده است بزرگتر اولیه یکی: سایت پرچم در حال اهتزاز است با استفاده از پخش. و سپس دیگر رسانههای که پرچم در حال اهتزاز در تعامل با آن به خودی خود باعث می شود تا یک سوم شبکه توزیع از پتانسیل جامعه و مخاطبان. هر پلت فرم بیش از حد خود را به زبان و فرهنگ است که در حال باطنی در ابتدا اما در نهایت به نماد در گروه تعلق.

و تمام است که باعث می شود در حال حرکت از یک جریان سایت دیگر مخاطره آمیز گزاره. اگر شما نقل مکان کرد و از Twitch به میکسر شما از دست دادن همه اما diehards در شخصی خود را به جامعه سوم جامعه از طرفداران و streamers شما ممکن است اضافه کردن به خود و گروه و شما خودتان را وظیفه یادگیری چه مقدار به یک زبان جدید در قلمرو ناآشنا. تصور کنید که داشتن به یادگیری جدید هیجان بخرج دادن فرهنگ!

شما می خواهم که قادر به ایجاد این روابط دوباره اما برای هر کسی که زیادی گوینده این روند بسیار طولانی را زمان — دوباره تشدید این واقعیت است که میکسر نیست خود را بزرگ اختصاص داده شده مخاطبان است. اگر شما اضافه کردن به که این واقعیت است که حرکت یا کشش ناگهانی موجب آن سن و اندازه تحت سلطه و تغییر زندگی-جریان بازار (هر دو مصرف کنندگان و streamers) مناسب تصویر خود را به آن را آسان ببینید که چرا حرکت به میکسر یک روی حیله و تزویر گزاره در بهترین حالت.

اما برخی از مردم هنوز هم آن را انجام داد. و من فکر می کنم که مهم است به رسمیت بشناسد چرا که این بدان معنی است که با وجود همه چیز, میکسر تا به حال چیزی است که مردم حاضر بودند به جلو و مخاطرات. که ممکن است شده اند که غربی وعده بکر سرزمین دست نخورده مخاطبان انتظار به کشت آن بوده اند می تواند جذابیت یک شروع تازه; یا شاید حتی قرعه کشی از یک محل است که شاید در زمان اتهام حمله و آزار و اذیت جدی است. به هر صورت بود میکسر شد جذب streamers.

اما میکسر بود نه جذب بیننده است. (و چه streamer بدون مخاطب اما پادکستر? من بچه من بچه.) و چرا باید از آن ؟ به دلیل کشش تا زمانی صرف خارج از جریان اصلی — آن را هنوز هم در خارج از آن در حال حاضر اگر آن را نزدیک تر از همیشه در حال تماشای جریان در حرکت یا کشش ناگهانی می تواند مانند یک هویت است. میکسر که بیشتر به نظر می رسید قرار است به عنوان نه, حرکت یا کشش ناگهانی نمی دهد بینندگان هویت که در اطراف آنها می تواند رالی. بخش دیگر این طبیعی است که میکسر با تمرکز بر طراحی streamers به پلت فرم آن اما نیست زمان زیادی را صرف ترویج آلی استعداد و رشد خود بینندگان. گرفتن نینجا به جریان خود را در پلت فرم یک چیز است. اما آنچه در میکسر به نظر نمی رسد به درک که نینجا مخاطبان وجود دارد برای دیدن او. آنها لزوما وجود دارد که یک بخشی از آن اولیه جامعه به اتمام جدید streamers آنها ممکن است مانند. آن را فقط یک قسمت از سایت را در DNA است. آن قافیه با استراتژی است که بسیاری از اخبار دیجیتال ناشران شاغل در اوایل 2010s: اولویت virality بیش از ساختمان اختصاص داده شده اختصاص داده شده مخاطبان است.

آنچه در همه این به این معنی بدیهی است که در جریان است در درجه اول اجتماعی است. به عنوان یک بیننده شما تماشای streamer, مطمئن, اما شما نیز با تعامل و شرکت در یک جامعه است. آن را plug 'n' بازی وجود دارد را یک دلیل اکثریت قریب به اتفاق نینجا طرفداران را دنبال نمی کند او را به میکسر. من هنوز هم فکر می کنم وجود دارد بسیاری از فرصت ها در زندگی-جریان بازار برای رقابت واقعی به حرکت یا کشش ناگهانی, و من به دنبال دقت در آنچه که حرکت YouTube و Facebook را. نزدیک جریان به جریان اصلی بزرگتر بالقوه مخاطبان دریافت کنید. هر سایت است که در یک موقعیت برای استفاده از این چرخش را به نفع خود این افراد — هر پلت فرم است که به اندازه کافی قابل تشخیص نام, دسترس, متمایز, فرهنگ و پایین به اندازه کافی بار ورود برای مشارکت به جریان ارزش انجام می دهند.

من همچنین فکر می کنم ظهور زندگی می کنند جریان های شواهدی از یک بزرگتر محوری در رسانه ها است که می یابد و سازندگان مدیون به مخاطبان خود را. Instagram مشاهیر در حال حاضر متفاوت از لیست افراد مشهور از '90s در اوایل aughts از آنجا که افرادی که ساخته شده بزرگ جوامع بر روی پلت فرم در حال حاضر پاسخگو به موارد زیر در راه است که براد پیت و آنجلینا جولی هرگز به مردم پاسخگو که مصرف خود فیلم. و این دلیل است که رسانه ها در سال 2020 است که در مورد جوامع است. مکان های که در آن مردم جمع آوری و به هر دلیل برای پیدا کردن هر یک از دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن