MLA S. R. ماهش خواسته اعتراض به MyMUL استخدام کلاهبرداری

میسور/Mysuru: در ادامه حمله خود را در اتهام MyMUL (Mysuru شیر اتحادیه محدود) استخدام کلاهبرداری مربوط کرور روپ

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در ادامه حمله خود را در اتهام MyMUL (Mysuru شیر اتحادیه محدود) استخدام کلاهبرداری مربوط کرور روپیه, K. R. نگر JD(ع) MLA S. R. ماهش خواستار اتحاد کامل پروب به افشای تمام کسانی که درگیر در کلاهبرداری است که در آن برخی از MyMUL مدیران را خواستار lakhs روپیه از نامزد آینده نگر برای انتصاب به پست های مختلف در شیر بدن.

پرداختن دوم خود را با مطبوعات ملاقات در مورد این مسئله در یک هفته در نزدیکی Ramavilas جاده در اینجا این صبح ماهش پیشین وزیر اظهار داشت که او را MyMUL استخدام کلاهبرداری به منطقی آن پایان.

این ادعا که برخی از MyMUL مدیران باید در زمینه یک نکته در دادگاه عالی به عنوان یک حق شفعه اقدام به توقف سفارش از یک پروب را به بزرگ کلاهبرداری ماهش گفت که او تنها قصد این است که به ارائه عدالت به مستحق نامزدها و هیچ چیز دیگری.

او در ادامه گفت که او تا به حال منتشر شده سه شنیداری مکالمات در حمایت از ادعاهای قبلی خود در دیدار با مطبوعات است که به اندازه کافی برای اثبات فساد بزرگ مالی درگیر است.

Chaitra بومی از حسن منطقه و نامزد یکی از MyMUL پست ها که عمدتا در برجسته صوتی مکالمات منتشر شده توسط ماهش همچنین خطاب به مطبوعات دیدار و ادعا شده که برخی از MyMUL مدیران شده اند خواستار رشوه بیش از Rs.20 lakh برای شغل داشتن یک حقوق ماهانه تومان.25,000. همچنین او آموخته است که برخی از نامزدها که تضمین شغل پس از پرداخت رشوه در حال حاضر شروع به کار در MyMUL.

این ادعا که او نیز خواستار یک رشوه, او می خواست انداختن مداوم روند استخدام و گفت که مقامات باید سفارش یکی که کاملا شفاف است.

اصرار دولت برای ارائه عدالت به نامزد او نمایش داده می شود یک سی دی که او گفت: حاوی جزئیات بیشتری از کلاهبرداری و همچنین افراد درگیر.

T. Narasipur MLA M. Ashwinkumar سابق Corporator K. V. Mallesh سابق ZP جمهور Dwarakish محلی JD(ع) رهبران Anjali Ramu Prakash, Vivekananda, N. N. Ramu و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن