موتورولا جدید pop-up دوربین گوشی دارای یک باتری بزرگتر و پردازنده سریعتر

موتورولا اعلام کرده است که یکی Fusion Plus دوم آن تلفن با یک pop-up selfie camera تنها شش ماه پس از اولین, از

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

موتورولا اعلام کرده است که یکی Fusion Plus دوم آن تلفن با یک pop-up selfie camera تنها شش ماه پس از اولین, از جمله یکی در سال گذشته موتورولا یکی بیش از حد. مانند سلف خود آن را تا 6.5 اینچ صفحه نمایش 1080p با هیچ شکاف یا سوراخ پانچ برش اما گوشی جدید ویژگی های تعدادی از داخلی و خارجی و پیشرفت های بیش از یکی بیش از حد.

واضح ترین تغییر این است که در پشت دستگاه که در آن شما در حال حاضر پیدا کردن یک quad-دوربین آرایه متشکل از یک اصلی 64-سنسور مگاپیکسلی در کنار یک لنز 8 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو دوربین 2 مگاپیکسلی عمق دوربین. در مقابل یکی بیش از حد بود و ساده تر dual-camera راه اندازی. نیز وجود دارد یک بزرگتر از 5000 میلی آمپر, باتری, 6GB RAM (در مقایسه با 4GB در یکی بیش از حد) و سریع تر Snapdragon 730 پردازنده. یکی Fusion Plus همچنین دارای یک گیرنده رادیو FM — قابلیت بود که در حال حاضر در آخرین مدل و حفظ جک هدفون 3.5 mm.

در برخی از راه, اما, یکی Fusion Plus شده است کاهش داد ، موجود در آن پاپ آپ selfie camera مثلا GSMArena یادداشت های آن دارای 16 مگاپیکسل سنسور به جای 32 مگاپیکسلی یکی. شارژ سریع نیز کندتر در 15W نسبت به 27W که یکی بیش از حد قادر بود در اروپا (در حالی که ما مدل می تواند شارژ و حتی سریع تر به 45W).

این تغییرات منجر به یک دستگاه است که کمی ارزان تر از آخرین مدل. موتورولا یکی فیوژن به همراه خواهد خرده فروشی برای €299 (حدود 337) هنگامی که آن را راه اندازی در اروپا اواخر این ماه €15 کمتر از یکی بیش از حد. هر دو GSMArena و اندروید مرکزی توجه داشته باشید که در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در آمریکا آزاد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب