MUDA-اختصاص داده شده Siddartha KC و JC طرح بندی آزاد از B-خراب طبقه بندی

درآمد وزیر R. آشوکا به منظور کپی به DC امروز ؟ میسور/Mysuru: در نهایت دیرینه Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

درآمد وزیر R. آشوکا به منظور کپی به DC امروز ؟

میسور/Mysuru: در نهایت دیرینه Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 ردیف زمین را به یک منطقی پایان با درآمد وزیر R. آشوکا به دست دولت به منظور Mysuru معاون کمیسر (DC) بعد در روز امروز اعلام MUDA-سایت های اختصاص داده شده در Siddartha, K. C. J. C. پوسته نیست B-خراب زمین.

درآمد وزیر خواهد شد که پس از رسیدن در این شهرستان بعد از ظهر امروز برای برگزاری یک جلسه با افسران ارشد در دولت, مهمان خانه در Nazarbad را رسما در دست دولت به منظور معاون کمیساریای است که MUDA رئیس برای اقدام بیشتر.

سفارش مورخ 14 ژوئیه سال 2020 صادر شده توسط C. Balaram تحت-وزیر برای دولت درآمد بخش (سهم زمین-I) می آید پس از کارناتاکا دادگاه عالی در آن منظور در 19 ژوئن سال 2020 را کنار بگذارند و سپس معاون کمیساریای منظور در مارس 26, 2015, طبقه بندی اراضی تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 با عنوان B-خراب معنی دولت زمین. این دادگاه همچنین دستور داد به ثبت نام جهش در نام آزرده صاحبان زمین طبق هنجارهای.

به دستور دولت مستقر در دادگاه گفت که 205.09 و نیم هکتار زمین در Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 شده است که مورد استفاده توسط سپس CITB (در حال حاضر MUDA) برای تشکیل Siddartha طرح 105 هکتار زمین برای شکل گیری K. C. طرح و 44.20 هکتار زمین برای شکل گیری J. C., طرح مجموعا 354.29 ½ هکتار کاهش یافته و از B-خراب طبقه بندی و MUDA کارگردانی شده است را پیگیری اقدام در این زمینه است.

ممکن است در اینجا ذکر می شود که هر چند پس از آن کنگره دولت به رهبری وزیر Siddharamaiah منتقل شده بود تصمیم دولت در سال 2018 مقامات تا به حال نشان داده نشده است هر گونه علاقه در اجرای تصمیم دولت برای حذف CITB و MUDA پوسته آینده تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 از B-خراب طبقه بندی.

به دستور دولت آمده است به عنوان یک تسکین بزرگ برای هزاران نفر از صاحبان املاک در این سه MUDA-طراحی و توسعه طرح بندی که تا به حال برپا کردن یک نبرد قانونی در دادگاه سیزده ماه مه 2015 DC را اعلام کرد سرزمین به عنوان B-خراب.

آن را ممکن است به یاد می آورد که K. R. MLA S. A. Ramdas زیر که مربوط به حوزه های این پوسته می آیند در مطبوعات دیدار ماه گذشته قول داده بود تا علنا اعلام این ترتیب دولت در حل و فصل موضوع در حضور وزیر درآمد. در حال حاضر وعده های خود را برآورده شده است با درآمد وزیر R. آشوکا به طور رسمی دست دولت به منظور DC.

مورد: پس از آنکه دولت اعلام کرد که حدود 2000 هکتار از زمین های دسته جمعی در آینده تحت Kurubarahalli بررسی. شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 به عنوان B-خراب زمین (زمین دولتی) صدها نفر از صاحبان املاک که خریداری کرده بود آنها را از Maharajas یا اموال از مهاراجه به عنوان هدیه قرار گرفتند حکم نقل مکان کرد دادگاه عالی بازجویی دولت اعلام شده است.

اموال صاحبان ادعا کرده که خواص متعلق به آنها بودند یا خریداری شده توسط خود و یا با اجداد خود و یا استعداد آنها توسط مغبون میسور Maharajas.

اتفاقا آن بود و معتقد بود که مهاراجه کردم این اراضی به مالکیت خصوصی خود را از طریق یک توافق وارد شده در Jan.26, 1950 بين سپس مهاراجه و دولت هند است.

بسیاری از طرفداران تا به حال ثبت دادخواست در دادگاه عالی به نمایندگی از زمین های خود را مالک مشتریان. HC پس از جلسه طولانی مدت استدلال و ضد استدلال به این حکم در 19 ژوئن 2020 از طریق ویدئو کنفرانس در نتیجه آوردن نه تنها یک تسکین بزرگ برای صاحبان اموال بلکه پایان دادن به ردیف که تا به حال اجرا شده است و برای سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن