MUDA به معرفی آنلاین پرداخت مالیات و khata سیستم ثبت نام به زودی: کمیسر

میسور/Mysuru: MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh که در زمان شارژ به تازگی گفته است که MUDA معرفی خواهد شد اموال آنلای

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh که در زمان شارژ به تازگی گفته است که MUDA معرفی خواهد شد اموال آنلاین پرداخت مالیات و khata ثبت آینده تحت صلاحیت خود در طول حدود 6 هفته است.

دکتر Natesh گفت: 'ستاره میسور است که مردم در حال حاضر نیاز به پرداخت مالیات بر املاک ایستاده در MUDA شمارنده و به عنوان شمارنده بسته برای دو ماه گذشته با توجه به COVID-19 مستند مردم قادر به پرداخت مالیات است که با توجه به MUDA. اما سیستم آنلاین است که پیشنهاد می شود معرفی شده به زودی فعال خواهد شد و مردم به پرداخت مالیات از همینطور نوه ها از خانه خود او اشاره کرد.

با اشاره به موضوع مسکن کمیسر گفت که به عنوان بخشی از گروه مسکن طرح MUDA برنامه ریزی شده است برای ساخت چند طبقه مجتمع های مسکونی در محلات مختلف در شهر در هزینه مقرون به صرفه به شهروندان است.

حاکی از این است که یک پیشنهاد در این زمینه ارسال خواهد شد به دولت به زودی برای گرفتن تایید کرد و گفت که این برنامه ریزی شده است برای بازدید از کشورهای دیگر که محبوبیت گروه مسکن طرح به بررسی مفهوم و قیمت گذاری وجود دارد و اجرای این همان شهر است.

مشخص است که این مهم برای حفاظت و امنیت MUDA خواص در سراسر شهرستان و همچنین نگاه راه هایی برای افزایش درآمد درآمد او گفت که در حال حاضر MUDA این است که به دنبال دستیابی به اهداف تعیین شده در بودجه این سال را.

خط کشی نیاز به صرفه جویی در اسناد او گفت که تمام فایل های اسکن خواهد شد و دیجیتالی با استفاده از نرم افزار مناسب به منظور اطمینان حاصل شود که هیچ فایل های از دست رفته.

اعلام کرد که یک مطالعه آغاز شده است به digitise همه مقطعی و منطقهای دفاتر MUDA به منظور معرفی معاملات آنلاین در اینجا بیش از حد او گفت که این اندازه گیری خواهد شد تا حد زیادی کمک به حفظ شفافیت در عملکرد.

با اشاره به جاده حلقه خیابان نور نگهداری کرد و گفت که منطقه وزیر کارگردانی هر دو MUDA و MCC به پا 50 درصد از صورتحساب برق هر. بر این اساس MUDA خواهد بخشیدن سهم خود را به روشنی در انتظار صورتحساب برق.

اجرای محیطی جاده کمربندی پروژه پیش بینی های قبلی خواهد بود در آینده مورد بحث کل بدن جلسه زیر که لازم اقدام خواهد شد او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن