میسور تیم اول دانشگاه یا دانشکده ی امتحانات زمان-جدول خواهد بود به زودی: VC

31 نفر از دانشجويان دانشگاه حرکت دیوان عالی کشور در برابر UGC را امتحان نهایی قوانین میسور/Mysuru: امتحانات نه

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

31 نفر از دانشجويان دانشگاه حرکت دیوان عالی کشور در برابر UGC را امتحان نهایی قوانین

میسور/Mysuru: امتحانات نهایی دانش آموزان سال از دانشگاه میسور برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر به عنوان کارگردانی شده توسط دولت. بررسی روند خواهد شد در پایان ماه سپتامبر گفت: دانشگاه میسور معاونت (VC) پروفسور G. Hemantha کومار.

صحبت کردن به ستاره میسور های VC گفت که فارغ التحصیلی و بعد از فارغ التحصیلی امتحانات انجام خواهد شد فقط برای ترم آخر در حالی که متوسط ترم دانش آموزان را ترویج می شود بر اساس یک ارزیابی جامع طرح. او گفت که بحث شد در این دانشگاه با سر گروه و یک زمان - جدول به زودی اعلام خواهد شد.

به هر جهت از دولت تمام دانشگاه ها ملزم به تکمیل امتحانات نهایی دانش آموزان سال تا پایان سپتامبر سال 2020 در آفلاین/آنلاین/مخلوط (آفلاین + آنلاین) حالت پروتکل های زیر مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر. در سراسر کشور بیش از حد این سیستم همان است که در حال دنبال و 760 از 900 دانشگاه ها توافق کرده اند که برای انجام معاینات به عنوان در هر دستورالعمل های صادر شده توسط کمیسیون مالی دانشگاه (UGC), او گفت:.

امتحانات انجام خواهد شد تنها کسانی که متوسط ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دوره های تحصیلات تکمیلی که باید نگه داشته و تعداد افراد است. این آزمون انجام خواهد شد پس از فاصله اجتماعی هنجارها. به عنوان تعدادی از دانش آموزان که جمع شدن افراد است که کمتر امتحانات به راحتی می تواند انجام شود با اجتماعی فاصله او اضافه شده است.

در همین حال یک گروه از 31 دانش آموزان باید ثبت یک دادخواست در دیوان عالی کشور در برابر UGC در تصمیم خود برای انجام نهایی سال امتحانات اجباری با پایان سپتامبر. مورد ذکر شده برای این جلسه در جولای 27.

این دانش آموزان از Karnataka, آسام, اوتار پرادش, Bihar, مگالایا و بسیاری از کشورهای دیگر به دنبال سرکوب این UGC متوجه منتشر شده در جولای 6, که در این کمیسیون خواسته است تا دانشگاه ها به اجباری انجام نهایی سال امتحانات سپتامبر 30.

آن را خواسته است دانشگاه ها به انجام امتحانات در حالت آفلاین با استفاده از قلم و کاغذ; حالت آنلاین و یا دیگری توسط امید بستن برای مخلوط حالت از آزمون است که در آن آزمون برگزار خواهد شد و در هر دو حالت آنلاین و آفلاین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن