Mysureans ترجیح می دهند به ماندن در خانه در یکشنبه چهارم مستند

میسور/Mysuru: با Mysureans به طور داوطلبانه با رعایت یک bandh برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus), یک

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

میسور/Mysuru: با Mysureans به طور داوطلبانه با رعایت یک bandh برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus), یکشنبه چهارم مستند در شهرستان شد یک موفقیت کامل این صبح که همه موسسات تجاری و دفاتر و بنگاههای کسب و کار و دیگر فعالیت های تجاری تعطیل شد, برای روز. دولت اعلام کرده است در مجموع مستند در سراسر کشور در تمام روزهای یکشنبه از 5 جولای تا آگوست ، 2.

KSRTC تا به حال تعلیق همه خدمات اتوبوس برای روز خودرو, تاکسی کابین و دیگر حالت از حمل و نقل عمومی شد و در خارج از جاده. محرومیت بیمارستان و درمانگاه های پزشکی و مغازه ها و مغازه های مواد غذایی, میوه و سبزی اصطبل و از جمله دیگر خدمات ضروری و مغازه ها و سایر فعالیت های تجاری بسته شد. اما گوشت مغازه ها باز بودند به عنوان آن می آید در زیر لیستی از کالاهای ضروری.

عمده تجاری جاده ها مانند D. Devaraj Urs جاده Dhanvantri جاده K. T. خیابان و جاده ها دیگر عینک ترک نگاه به تمام موسسات تجاری بسته شد. شهر اتوبوس ایستاده و زیر اتوبوس شهری ایستاده نیز عینک ترک نگاه و نقاط ورود و خروج بودند سنگر گرفتند.

بر خلاف قبلی سه روزهای یکشنبه که در آن پلیس برای متوقف کردن وسایل نقلیه به ویژه دو چرخه سواران و از آنها بخواهید به عقب برگردید پلیس منینگ جاده های شهر امروز آرام کمی به عنوان تنها تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه که بیش از حد وسایل نقلیه حمل و نقل کالاهای ضروری و اضطراری وسایل نقلیه دیده می شد در جاده ها است. اما پلیس در حال نگه داشتن یک شب زنده داری در وسایل نقلیه ورود Mysuru.

با مردم بسیاری از هتل ها در شهر به حال سیم کرکره و تنها در محیط های اغذیه فروشی در چند بیمارستان شد باز به تهیه کردن به نیازهای بیماران و مراقبان.

امروز مستند مرکزی به 35-ساعت منع رفت و آمد با شروع از 6 بعد از ظهر دیروز تا 5 صبح فردا (27 ژوئیه).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن