Mysuru آماده می شود برای تلاش های هماهنگ برای مبارزه با COVID-19

میسور/Mysuru: با منطقه شاهد یک جهش سریع در تعداد COVID-19 موارد مثبت مقامات در Mysuru در حال کار کردن آبی-نسخه

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

میسور/Mysuru: با منطقه شاهد یک جهش سریع در تعداد COVID-19 موارد مثبت مقامات در Mysuru در حال کار کردن آبی-نسخه قابل چاپ برای راه انداختن هماهنگي مبارزه با ویروس مرگبار است.

نسخه قابل چاپ آبی شامل دولت های منطقه Mysuru شهرستان شرکت (MCC) محلی قانونگذاران مختلف ادارات دولتی و صنعتگران و بازرگانان و انجمن ها و دیگر خدمات مبتنی بر سازمان.

آن را به عنوان دشوار است برای دولت های منطقه به تنهایی برای مدیریت COVID-19 کنترل تست و درمان MCC و سازمان های دیگر باید تصمیم به شیرجه رفتن در مقیاس کامل در این نبرد سرنوشت ساز در برابر مرگبار بیماری همه گیر.

بر این اساس MCC برنامه ریزی شده برای راه اندازی COVID مراکز مراقبت (CCCs) در صلاحیت این دادگاه ها از همه آن نه دفاتر منطقهای.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde برگزار کرده است یک سری از جلسات با مقامات و Corporators در این زمینه بیش از گذشته از چند روز که در آن تصمیم گرفته شد برای شناسایی ساختمان های مناسب برای استقرار این مراکز مراقبت.

صحبت کردن به ستاره میسور Gurudatta پرچین گفت که MCC برنامه ریزی شده برای راه اندازی CCCs در صلاحیت این دادگاه ها از همه آن نه دفاتر منطقهای در مراحل. به عنوان اولین گام تلاش برای راه اندازی دو CCCs در NR و کرون مونتاژ قطعات که برای شناسایی نقاط در حال حاضر آغاز شده است.

تصریح می کند که این یک تلاش هماهنگ مربوط به دولت های منطقه MCC قانونگذاران Corporators انجمن ها و سازمان ها و اعضای عمومی او گفت که این تصور از پذیرش بدون علامت COVID-19 مظنون در این CCCs.

تاکید بر نیاز به صورت کامل همکاری مردم در مبارزه مرگبار ویروس Hegde گفت که کمک به در همه نوع دنبال شده از مردم و نمایندگان سازمان های داوطلبانه و اعضای عمومی.

شهردار تسنیم گفت که او مورد بحث با MCC مقامات چند بار در راه اندازی CCCs در MCC محدودیت.

حفظ که نه خیلی مراکز مورد نیاز در حال حاضر او گفت که به عنوان یک اندازه گیری از آمادگی برای پاسخگویی به شرایط اضطراری ممکن است در آینده MCC را آغاز کرده است شناسایی مکانهای مناسب برای استقرار بیشتر CCCs.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن