Mysuru گزارش 52 COVID-19 موارد مثبت در یک روز

22 پلیس تحت مرکز قرنطینه باید قرارداد این بیماری میسور/Mysuru: Mysuru به ثمر رساند تا نیمه قرن در COVID موارد

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

22 پلیس تحت مرکز قرنطینه باید قرارداد این بیماری

میسور/Mysuru: Mysuru به ثمر رساند تا نیمه قرن در COVID موارد امروز (1 ژوئیه) گزارش 52 موارد مثبت. با این تجمعی موارد مثبت در میراث شهر را لمس کرده است 322 همانطور که دیروز در مجموع مثبت تعداد ایستاده بود در 270.

تا دیروز 178 نفر مرخص شده و این شهرستان دارای گزارش سه مرگ و میر تا کنون. آخرین موارد مثبت باید به این تأييد معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در رسانه های به طور منظم بولتن در شب.

این اولین بار است که بسیاری از COVID موارد مثبت گزارش شده از Mysuru. تا کنون حداکثر مواردی است که گزارش شده بود در حداکثر 26. حداکثر امروز موارد بدون علامت است و آن را شامل دو سال کودک قدیمی. یک KAS افسر را بیش از حد آلوده شده است. 22 پلیس که تحت یک مرکز قرنطینه در Mysuru روستایی محدودیت باید قرارداد این بیماری است.

امروز موارد مثبت گزارش شده از KEB چهارم Kesare در N. R. Mohalla دو مورد از Jyothinagar در Periyapatna شش مورد از Thapovana آپارتمان Vishweshwaranagar یک مورد هر گزارش شده از Siddapaji معبد اول اصلی Yadavagiri مسیحی مستعمره مرحله دوم Rajani نگر عبور اولین بار Kuvempunagar MMC خوابگاه برای مقطع کارشناسی و مردان راجیو نگر Mysuru.

سه مورد گزارش شده از حوره در ننجنگود یک مورد هر یک از Dalalakoppal در Hunsur, Saligrama در K. R. نگر و Vasu طرح Ramakrishnanagar, Mysuru. پنج مورد گزارش شده از Chamalapurahundi در ننجنگود یک نفر از Devarasanahalli و Devinakeri روستاها و یک نفر دارای قرارداد این بیماری در Cauvery پیچیده Basavanagudi در Hebbal. کسی تا به حال یک سفر سابقه, West Bengal.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن