Mysuru گزارش دوم COVID-19 مرگ

ویروس co-morbidities مردن از 70 سال زندگی; نه بیشتر مهار مناطق اعلام کرد میسور/Mysuru: Mysuru گزارش دوم آن COV

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

ویروس co-morbidities مردن از 70 سال زندگی; نه بیشتر مهار مناطق اعلام کرد

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش دوم آن COVID-19 مرگ دیروز. منطقه ثبت شده 18 virus عفونت در نظر گرفتن تعداد کل موارد مثبت به 255. روز گذشته 32 نفر شده اند درمان و مرخص و تجمعی ترشحات ایستاده در 164 وجود دارد و 89 فعال موارد است.

70 ساله و بستری شد برای تعیین COVID-19 بیمارستان شد و تحت درمان پس از چهار تا پنج روز پس از آزمایش مثبت است. او را تحسین کرد از Kalyanagiri بود و از درد و رنج شديد و حاد بیماری تنفسی (ساری).

اولین COVID مرگ در Mysuru گزارش شده در ژوئن 24 که 87 سال از بنگالور بود که در حال درمان در K. R. نگر و Mysuru بیمارستان های گذشته خود را.

با وجود بهترین درمان از پزشکان 70 سال درگذشت در روز شنبه به عنوان او از درد و رنج مربوط به سن بیماری و دیگر شرکت morbidities مانند تب و سرفه و عوارض تنفسی.

به عنوان یک اقدام احتیاطی در آخرین مراسم انجام شد 1.30 صبح روز یکشنبه و طبق COVID دستورالعمل. PPE کیت پوشیده بودند در آخرین مناسک و مراسم انجام شد و در حضور اعضای خانواده پس از اخذ خانواده رضایت و در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی. بهداشت منطقه افسر Dr. R. Venkatesh گفت: 'ستاره میسور است که اقدامات گرفته شد طبق پروتکل صادر شده توسط ICMR (شورای تحقیقات پزشکی هند).

دیروز (28 ژوئن) با 18 COVID-19 موارد مثبت گزارش شده در Mysuru و آنها شامل 8 زنان است. همانطور که در رسانه ها و بولتن منتشر شده توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar چهار موارد اولیه مخاطبین چهار ساری چهار بیمارستان بستری Influenza-like Illness (ILI) یکی از مهار منطقه دو بدون علامت یک بانوی باردار و دو بین منطقه مسافران است.

همه از روز گذشته 18 مورد از صفحه اصلی قرنطینه. تا آخرین شب 19,469 نمونه آزمایش شده اند و از آنها 19,214 شده اند آزمایش منفی است. تعداد کل افراد مشاهده شده تا به امروز هستند 11,666 در حالی که 8,945 را به اتمام جداسازی 14 روز و 2,437 افراد جدا شده در صفحه اصلی برای 14 روز.

جدا از این اعلام کرد در حال حاضر 54 مهار مناطق در Mysuru منطقه, منطقه دولت اعلام کرده است نه بیشتر مهار مناطق دیروز. آنها عبارتند از:

• 4 صلیب Raghavendranagar, Mysuru

• 16 صلیب Ramakrishnanagar, Mysuru

• 5 صلیب سنگ پارک قوبا مسجد جاده Udayagiri, Mysuru

• 23rd اصلی D-Block J. P. ناگار Mysuru

• 9 صلیب Lalitha محال ناگار Mysuru

• 2 کراس, سلطان جاده, Ghousianagar, Mysuru

• 1 صلیب Kumbara Giri, Chamaraja Mohalla, Mysuru

• دورگا Parameshwari معبد جاده Hampapura, K. R. نگر

• Basvarajpura, K. R. ناگار Mysuru

Chamarajanagar آزمایشگاه بسته

یک آزمایشگاه به طور انحصاری به معنای به آزمون COVID-19 نمونه در دولت کالج پزشکی در Chamarajanagar شده است به طور موقت تعطیل به عنوان یکی از تکنسین های است که خدمت در آزمایشگاه آزمایش مثبت برای ویروس.

به عنوان آزمایشگاه بسته است سواب گلو نمونه از دیگر موارد مشکوک فرستاده شده اند به بنگلور و نتایج در حال انتظار.

T. Narasipur شهر ایستگاه پلیس مهر و موم شده و به عنوان سر پاسبان در ایستگاه است قرارداد این بیماری است. دیگر پلیس شده اند به طور موقت منتقل شده به Talakad ایستگاه پلیس. 58 ساله سر پاسبان که تست مثبت مشغول به کار در بخش کامپیوتر. او پذیرفته شده است به Mysuru را تعیین COVID بیمارستان و ایستگاه پلیس و در نزدیکی Vidyodaya کالج دایره شده اند sanitised.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن