نیاز به بودجه برای ویران کردن و دوباره ساختن Devaraja بازار, Lansdowne ساختمان: MLA

میسور/Mysuru: تماس آن مفرط تاخیر یا تعویق تصمیم به بازگرداندن و یا تخریب نزدیک به 120 سال از میراث سازه — Deva

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: تماس آن مفرط تاخیر یا تعویق تصمیم به بازگرداندن و یا تخریب نزدیک به 120 سال از میراث سازه — Devaraja بازار و لنسدون ساختمان — در قلب این شهر بازگشته است در تمرکز دوباره و این بار آن است که قبل از S. T. Somashekar که فرض بر این اتهام به عنوان جدید Mysuru منطقه وزیر بیش از یک ماه پیش.

در یک بررسی در جلسه توسعه آثار Chamaraja حوزه در Zilla Panchayat سالن در شهرستان دیروز MLA L. Nagendra خواست وزیر برای دریافت بودجه از دولت برای تخریب ویران Devaraja بازار و لنسدون ساختمان و بازسازی آنها را در یک روش سنتی نگه داشتن در ذهن همه میراث زیبایی شناسی.

"وجود دارد 54 مغازه در لنسدون ساختمان و بخشی از ساختار سقوط کرد و جان خود را از دست داده است. ساختمان در حال حاضر متروک و آن را مانند یک علامت سیاه و سفید در این شهرستان را دارد ، آن را نامناسب برای تعمیرات و تمام فروشندگان منتقل شده اند به تغییر ساختار اندود شده تا در کنار ساختمان. ما نیاز تومان. 30 کرور به تخریب و دوباره ساختن, ساختار," او گفت:.

در Devaraja بازار MLA گفت: حتی این ساختار ویران شده است و بخشی سقوط کرده بود. "ما نیاز تومان. 80 کرور به بازسازی Devaraja بازار است. مسئله این است که طولانی-انتظار یکی شده است و در آغاز سال است. زمانی که Siddharamaiah و H. D. Kumaraswamy در حال اجرا بودند دولت آنها را به حال شخصا بهره گرفته شده و بازدید Devaraja بازار و لنسدون ساختمان. اما هیچ چیز منتقل شد," او گفت:.

نقشه کشی وزیر توجه در این نرم افزار-و ضد تخریب هر دو سازه Nagendra گفت که این موضوع بوده است, کشیدن برای بیش از حد طولانی با وجود بسیاری از تلاش. "وجود دارد به برخی از نتیجه گیری به عنوان برخی از فروشندگان از Devaraja بازار در حال مخالفت با تخریب در حالی که برخی برای آن هستند. من مصرانه از شما را به بازدید از سازه و مناسب تصمیم گیری بدون هیچ گونه تاخیر" MLA خواست.

استقبال از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) حرکت برای شروع آنلاین سیستم مالیات پرداخت Nagendra گفت که MCC عوارض سه برابر مجازات اگر مالیات دهندگان ندارد CR (اتمام گزارش). "زمانی که مالیات پرداخت کننده می آید به مقابله به پرداخت مالیات MCC افسران اصرار بر CRs و اگر پرداخت کننده مالیات نیست و تولید آن سه برابر مجازات وضع است. هیچ شرکت دیگر به جز MCC عوارض چنین شیب دار مجازات است. این مانع بسیاری از پرداخت مالیات" Nagendra گفت: اصرار به MCC برای کاهش مجازات.

در پاسخ به MLA وزیر Somashekar گفت که او خواهد شد بحث در مورد مسائل در سطح دولت است. "توسعه شهری وزیر Byrathi Basavaraj دوباره وارد Mysuru در یکی دیگر از سه تا چهار روز و بسیاری از مسائل مطرح شده در اینجا می آید تحت وزارت او. ما با هم نشستن و تصمیم گیری," او گفت:.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh و دیگران در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن