جدید نشت آشکار Galaxy جوانه زنده نام لغو سر و صدا و عمر باتری و $169 قیمت

ما دیده ایم مقدار زیادی از تصاویر جدید سامسونگ باقلا به شکل earbuds اما زود به روز رسانی سامسونگ کهکشان جوانه

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

ما دیده ایم مقدار زیادی از تصاویر جدید سامسونگ باقلا به شکل earbuds اما زود به روز رسانی سامسونگ کهکشان جوانه های برنامه همراه تایید کرده است تقریبا تمام جزئیات در مورد آینده هدفون از جمله رسمی Galaxy جوانه زنده نام و پشتیبانی برای فعال لغو سر و صدا.

این نرم افزار همچنین نشان می دهد یک راهنمای مختصر در مورد نحوه پوشیدن منحصر به فرد به شکل earbuds و نشان می دهد که از earbuds خواهد شد که کنترل های لمسی (تنظیم به حالت فعال لغو سر و صدا به طور پیش فرض) که همچنین می تواند غیر فعال اگر شما نمی مانند کنترل های لمسی. این برنامه نشان می دهد پیدا کردن من از Earbuds تنظیمات و گزینه های اکولایزر — ویژگی های استاندارد برای هدفون شبیه به این.

نرم افزار علائم ترین رسمی و آشکار و در عین حال برای Galaxy جوانه های زندگی می کنند که در حال حاضر ظهور تا در یک درز بازاریابی ویدئو نشان می دهد که از earbuds در عمل همراه با مقدار زیادی از تصاویر از هدفون و شارژ مورد. این تنها برنامه از Samsung app یا: ویدئو های آموزشی موجود در سامسونگ اندروید APK از ایشان Agarwal در توییتر نشان می دهد که چگونه برای قرار دادن در جوانه های زنده برای اطمینان از مناسب مناسب.

در نهایت WinFuture حتی جزئیات بیشتر در مورد کهکشان جوانه های زنده از جمله $169 ما قیمت جزئیات مربوط به مشخصات (4.5 ساعت از برآورد عمر باتری 3 میکروفون و 12mm رانندگان) و تصاویر بیشتری از آینده هدفون.

سامسونگ انتظار می رود که اعلام Galaxy جوانه های زندگی در آینده آن رویداد Unpacked در اوت 5 در 10 و همکاران که در آن شرکت همچنین انتظار می رود به اعلام Galaxy Note 20 صف (و احتمالا حتی یک کهکشان جدید برابر مدل).

به روز رسانی جولای 24th, 12:15pm: جزئیات بیشتری در مورد Galaxy جوانه های زنده از جمله قیمت و مشخصات اضافی شده اند اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن