تازه ساخته شده 463 خانه تحویل به قربانیان سیل از سال 2018 در Kodagu

مدیکری: Karnataka وزیر برای درآمد R. Ashok گفته است که یک تومان. 10 کرور روپیه کمک مالی خواهد بود منتشر شد و د

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

مدیکری: Karnataka وزیر برای درآمد R. Ashok گفته است که یک تومان. 10 کرور روپیه کمک مالی خواهد بود منتشر شد و در مدت کوتاهی برای ساخت و ساز از یک ساختمان دائمی برای 'امداد مرکز در Kodagu منطقه است که در معرض سیل به دلیل چشم انداز تپه.

با توجه به انتشار رسمی وزیر نمادین تحویل تازه ساخته شده خانه ها به قربانیان سیل از سال 2018 در Jamboor در Somwarpet شب گذشته. او گفت که هر زمان که به 'امداد مرکز' است خالی از آن خواهد شد مورد استفاده برای جلسات دولت است.

"چهار NDRF تیم را وارد کرده و خواهد بود مستقر در Kodagu, Dakshina کانادا Belagavi و Dharwad مناطق تا پایان موسمی" Ashok گفت و اضافه کرد که "وزیر شده است دست زدن به COVID-19 وضعیت خوبی".

این مرکز تا به حال اعطا تومان. 1,039 کرور برای مدیریت بحران در کارناتاکا در این سال و Rs. 395 کرور در حال حاضر منتشر شده است او اضافه شده است.

Kodagu منطقه مسئول وزیر V. Somanna گفت که 463 خانه شده بود تحویل به ذینفع. قبلا 35 خانه ارائه شد به قربانیان سیل در Karnangeri. به عنوان بسیاری از 250 خانه در حال ساخته شده توسط Infosys پایه و اساس است. بقیه خانه ها تحویل داده خواهد شد به زودی او اضافه شده است.

به راجیو گاندی مسکن Corporation Limited ساخته شده خانه ها در سایت های توسعه در دولت زمین و هر خانه ساخته شده در هزینه از Rs. 9.84 لاخ. با توجه به دولت های منطقه هر خانه ساخته شده است 30X40 sq. ft ابعاد و دارای دو اتاق خواب و یک هال و یک آشپزخانه. در ماه ژوئن سال گذشته بیش از 35 خانه در حال حاضر است دست به قربانیان در Karnangeri نزدیکی مدیکری.

با توجه به COVID-19 شیوع وجود نداشت رسمی تابع و سند بودند را به دست قربانیان نمادین. راجیو گاندی مسکن شرکت مهندس Srinivas گفت که 383 خانه در Jamboor و 80 خانه های ساخته شده ایجاد شده بود تحویل به ذینفع.

معاون کمیسر Annies Kanmani شادی سرپرست پلیس دکتر Suman D. Pennekar اضافی DC دکتر Sneha و دستیار کمیسر T. Javaregowda حاضر بودند, در میان دیگران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن