نکات مهم در هنگام خرید مبل شنی که باید بدانید

از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد . بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. همانطور که اشاره کردیم مبل شنی از به بخش تهیه شده است که برای آشنایی بیشتر شما با bean bag در ادامه هر بخش را تشریح کرده و بررسی میکنیم. بدیهی است که قیمت مبل شنی بزرگ نسبت به مبل شنی کوچک بیشتر است.

این مبل های تکی را می توان در هر گوشه ای از منزل استفاده کرد، از همین رو مدل های تک نفره و دو نفره آن تولید شده است. این محصول با 4 رنگ سفید، نسکافه ای، قرمز و مرجانی عرضه می شود که پیشنهاد می شود نسبت به رنگ های مبل ها و دکوراسیون خانه خود آن را انتخاب کنید. مبل های شنی بسیار راحت هستند و برای اینکه بخواهید زمان زیادی را صرف نشستن کنید بسیار مناسب خواهد بود . که با انتخاب خریدار تولید می شود و در اسرع وقت به ایشان تحویل داده می شود، ضمنا این مبل ها احتمال پنچر شدن را ندارند و از راحتی استفاده بسیار بالایی برخوردار هستند. اصل تولید مبل های شنی به کشور ایتالیا باز می گردد، این نوع مبل ها به دلیل وجود گرانول و یونولیت بسیار نرم و راحت و منعطف می باشند و به هر شکلی که روی آن بنشینید دقیقا فرم بدن شما را پر خواهد کرد. البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت.

مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. جنس این محصول از پارچه ضخیم است و می توانید آن را به راحتی بشویید و نظافت کنید. در اوایل دهه ۱۳۵۰ خورشیدی سازمان حفاظت محیط زیست یک تحقیق چند ساله را برای جستجوی ببر مازندران در جنگلهای شمال ایران انجام داد اما محققان در این مدت نتوانستند هیچ مدرکی در مورد وجود ببر پیدا کنند و انقراض قطعی آن را اعلام کردند. این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت. قیمت بین بگ و هپی چیر بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند.

پس از تولید می توایند به صورت حضوری و یا با سفارش خود برای شما در سراسر کشور ارسال شود. بین بگها از نظر ظاهری و شکل آنها با مبل های شنی تقریبا یکی هستند اما بین بگ از جنس پارچه مخملی یا خزهای است اما مبل های شنی از جنس چرم مصنوعی یا فوم تولید و عرضه میشود. مبل های شنی که با رویه پارچه ای تولید شده اند، قیمت مناسب تری نسبت به مبل های شنی چرمی دارند. با بررسی بخشهای داخلی این مبل میتوان گفت که مبل شنی از گرانول و یونولیت تشکیل شده است. به همین خاطر، توصیه می شود که قبل از خرید مبل شنی اینتکس بزرگ، در مورد ویژگی های مبل شنی دقت بیشتری داشته باشید و فقط با دید اقتصادی به این مبل ها نگاه نکنید. تقسیم بندی می شوند به همین دلیل مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید مدل مورد نظر خود کنند. برای خرید مبل شنی ، فروش مبل شنی و مطلع شدن از قیمت مبل شنی و خرید مبل هپی چیر و خرید بین بگ کافیست ابتدا مدل مورد نظر را در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس سفارش داده تا در صورت آماده نبودن مدل مورد نظر اقدام به تولید در کوتاه ترین زمان برای شما شود. ᠎Th is con​te​nt was done ​by  GSA Co᠎nten t Gene᠎ra᠎to​r  DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن