هیچ 'روز یکشنبه مقررات منع رفت و آمد' فردا خدمات از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر

از این پس وجود نخواهد داشت COVID-19 اواسط روز رسانه های به روز رسانی بنگلور: دولت امروز اعلام کرد که وجود خواه

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

از این پس وجود نخواهد داشت COVID-19 اواسط روز رسانه های به روز رسانی

بنگلور: دولت امروز اعلام کرد که وجود خواهد داشت هیچ کل مستند در روز یکشنبه و تمام فعالیت ها را مجاز بین 7 صبح تا 7 بعد از ظهر فردا (31 مه).

به این منظور صادر شده توسط رئیس, منشی, T. M. Vijay Bhaskar گفت که مقررات منع رفت و آمد اعمال خواهد شد از 7 بعد از ظهر روز یکشنبه تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه. پس از سفارش, مقامات گفت کارناتاکا دولت شرکت حمل و نقل جاده (KSRTC) اتوبوس اجرا می شود فردا. حداقل 3,500 اتوبوس خواهد بود در سرویس.

تصمیم گرفته شد با در نظر گرفتن مطالبات از شهروندان و "حفظ منافع خود در ذهن" گفت: بیانیه ای از رئیس دفتر وزیر (CMO). این به این معنی است که خدمات حمل و نقل عمومی — اتوبوس و خودرو و کابین ها — مغازه ها و موسسات تجاری سالن و سالنهای زیبایی و دیگران باز خواهد شد در مه 31.

چند روز پیش دولت اعلام کرده بود در کل مستند در روزهای یکشنبه در تلاش برای مهار جنبش مردم و همچنین گسترش COVID-19 موارد است. در یکی دیگر از دستور صادر شده, دولت تصمیم گرفته است به جست و خیز اواسط روز رسانه های آزاد است.

"با توجه به افزایش در تعداد موارد در چند روز گذشته و به عنوان انجام شده در کشورهای دیگر از این کشور تصمیم گرفته شده توسط نیروی کار که در اواسط روز رسانه های آزاد وجود خواهد داشت. وجود خواهد داشت شب کنفرانس مطبوعاتی ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش با جزئیات کامل به عنوان معمول است. دوستان رسانه به درخواست همکاری" را گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن