حالت عادی برمی گرداند به Chamarajanagar

Chamarajanagar: حالت عادی بازگشت و به Chamarajanagar دیروز پس از مستند محدودیت برداشته شد. تعداد زیادی از بیما

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Chamarajanagar: حالت عادی بازگشت و به Chamarajanagar دیروز پس از مستند محدودیت برداشته شد. تعداد زیادی از بیماران دیده می شد در منطقه دولت, بیمارستان, محل, ایستاده در راهرو سرپایی بخش. کارکنان بیمارستان دیده می شد آموزش بازدید کنندگان اجتماعی را حفظ فاصله. بسیاری از کسب و کار از جمله جواهرات و پارچه بازرگانان باز کرده اند مغازه های خود را.

در همین حال صدها نفر از مردم دیده می شد ایستاده در صف در خارج از Dy.SP را برای به دست آوردن عبور می کند به طوری که برای سفر به مناطق همسایه. سالن باز بود بین 7 صبح تا 2 بعد از ظهر است اما تنها بسته خدمات اجازه داده شد در هتل ها و رستوران ها. پس آرامش مستند بسیاری از مردم نیز فشار می آوردند بانک ها و سایر ادارات دولتی.

صحبت به 'ستاره میسور,' KSRTC بخشی کنترل K. H. Srinivas گفت: "Chamarajanagar, کللگل و گوندلوپت اتوبوس انبارهای نیز آغاز شده عملکرد از دیروز. پنج اتوبوس در هر یک از این انبار در حال گذر گاه مسافران به نقاط مختلف منطقه اما در حال حمل تنها حداکثر 50 مسافر در هر یک از این اتوبوس ها."

همه مسافران در حال نمایش حرارتی با استفاده از غربالگری و دستگاه های. بخش کارکنان آموزش مسافران به پوشیدن ماسک بدون شکست است. ارشد مقامات پلیس و معاون کمیسر همچنین بازدید از شهر ایستگاه های اتوبوس و نظارت فعالیت.

به عنوان دولت های منطقه بود و نه اجازه داده می شود به صورت خودکار rickshaws برای از سرگیری فعالیت بیش از 25 خودرو که گذر گاه مسافران کشف و ضبط شد دیروز. بعد صاحبان و رانندگان خودرو rickshaws ملاقات معاون کمیسر Dr. M. R. راوی و SP H. D. آناند کومار و از آنها خواست تا اجازه دهد rickshaws به رفت و آمد در جاده ها.

بیش از 76 مشروب مغازه در منطقه و همچنین انجام سریع کسب و کار دیروز. مردم دیده می شد ایستاده در صف مارپیچ braving ممکن است گرما. پرسنل پلیس شد آموزش خریداران اجتماعی را حفظ فاصله و پوشیدن ماسک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن