بیش از 13 سگ های ولگرد مسموم در T. K. طرح

پنج لاشه در بر داشت; یکی از مهم; بسیاری از دست رفته میسور/Mysuru: عشق برای حیوانات رفته به سگ در شهرستان ؟ در

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

پنج لاشه در بر داشت; یکی از مهم; بسیاری از دست رفته

میسور/Mysuru: عشق برای حیوانات رفته به سگ در شهرستان ؟ در یک مورد از بیشترین ظلم و ستم و نفرت و جنایت بیش از 13 سگ های ولگرد را مسموم شده اند و حداقل پنج سگ پیدا شده است مرده در T. K. طرح Kuvempunagar و مناطق اطراف آن.

برخی از مسموم سگ خال خال شده است, راه رفتن در یک لرزان دولت است. مردم برای حیوانات (PFA) گفت: آن را تسلیم پلیس شکایت در Saraswathipuram ایستگاه پلیس.

وجود دارد بیش از 13 تا 15 سگ های ولگرد در T. K. طرح در داخل و اطراف Kavitha نانوایی و چند ساکنان به طور منظم تغذیه دستگیر میشوند. لاکشمی Gururaj یکی گفت PFA داوطلبان که او شده است تغذیه دستگیر میشوند پس از یک مدت زمان طولانی و به خصوص در طول مستند زمانی که تمام هتل ها و رستوران ها بسته شد. اما از روز شنبه نه تنها ولگرد داشت در محل.

به شوک و ناباوری از ساکنان و دوستداران سگ آنها دریافتند که دستگیر میشوند باید مسموم شده اند. "من باید مواد غذایی پخته شده برای سگ, اما آنها باید وارد گفت:" لاکشمی Gururaj. ساکنان منطقه گفت که لاشه پنج سگ پیدا شده است و دو سگ که موفق به زنده ماندن در حال درمان در PFA بیمارستان دامپزشکی.

ساکنان منطقه گفت که تمام strays در محل بودند عقیم و واکسینه شوند. همه سالم بودند و دوستانه و هرگز نمایش داده وحشی رفتار و نه تعقیب کودکان و وسایل نقلیه. در حالی که دو سگ مرده پیدا شد و در 2 مقطع لاشه دو سگ دیگر داشت در مکان های دیگر است.

به عنوان ساکنان یافت چند کانین نشان دادن نشانه هایی از ضعف آنها هشدار PFA.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز, مدیریت امانت از PFA, Mysuru, Savitha Nagabhushan گفت که PFA دریافت اطلاعات در مورد مسموم و سگ های گم شده در 3.50 ساعت گذشته ،

"ما بلافاصله تیم امداد و نجات و دامپزشکی پزشکان در حدود 4 بعد از ظهر که سه سگ مبارزه برای زندگی است. آنها برداشت شد برای توجه پزشکی اما یک سگ در گذشت در راه به بیمارستان و وضعیت دو نفر دیگر سگ بسیار مهم است. پس از مرگ انجام شده و نمونه فرستاده شده به آزمایشگاه در بنگلور برای آزمون," او گفت:.

"ما گمان می برند که برخی از miscreants مسموم سگ. ما منتظر گزارش آزمایشگاه," او اضافه شده است. برخی از سگ ها بودند و حتی در راه رفتن در یک لرزان راه است.

"ما به ارمغان آورده اند این موضوع را به اطلاع Mysuru شهرستان شرکت کمیسر Gurudatta Hegde و داوطلبان ما رفته اند به Saraswathipuram ایستگاه پلیس به تسلیم شکایت" Savitha گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن