--کارخانه قند پانداواپورا دوباره در اوت.11

افتتاح مجددMandya: Bilgi BJP MLA و رئیس گروه نیرانی قندها Murugesh Nirani, که پانداواپورا Sahakara Sahakara Sa

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399
افتتاح مجدد

Mandya: Bilgi BJP MLA و رئیس گروه نیرانی قندها Murugesh Nirani, که پانداواپورا Sahakara Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK) در اجاره 40 ساله را به دست گرفته, گفت که افتتاح دیگ بخار و 'بومی پوجا' برای افزایش ظرفیت خرد کردن در کارخانه قند در اوت.11 صورت خواهد گرفت, به نشانه کریشنا جانماشتامی.

مورنگش نيراني که وزير سابق نيز هست، ديروز در اينجا با مطبوعات گفت که مقدمات بازگشايي کارخانه تقريبا ً کامل است. افتتاح دیگ بخار و 'بومی پوجا' برای افزایش ظرفیت خرد کردن نیشکر به 5،000 تن در روز، در آگوست انجام خواهد شد.11.

وی با اشاره به اینکه آماده سازی هایی برای تولید هم نسلی قدرت، دیستر، ساخت محصولات کناری مانند اتانول و سی ان جی نیز در حال انجام است، گفت: فرایند ساخت قدیمی با آخرین تکنولوژی در حال جایگزینی است. موروگش نیرانى با این که گروه او پیوند احساسى با جامعه کشاورزى و کارگران دارد، گفت که تمام کارخانه های شکر تحت مالکیت گروه خود، ظرفیت خرد کردن ۵۰۰۰۰ تُن و توان ۲۰۰ مگاواتی را در تولید هم نسلى داراست. با ادعای این که گروه او بزرگترین تولیدکننده اتانول در جنوب آسیا است که ۸/۵ لخ لیتر تولید می کند، گفت که این گروه برای ۷۰ هزار خانواده امرای معاش داده است و با بازگشایی دوباره PSSK، این تعداد به یک لخ افزایش خواهد یافت.

با بیان اینکه او تعدادی از سِرها از جمله آدیچونچاناگیری موت سیر سری نیرامالاناتا سوامیجی، سوتور موت سیور سری شیواراتری دشیکندرا سوامیجی، سیداگانگا موت سیر سری سیدالینگا سوامیجی، دارماستالا دارمادکاری دکتر ویرندرا هگد و هنر زندگی سرراویشانکار گوروجی، براساس این که عضو خانواده سلطنتی پرامودا دووی وادییار، رئیس تیتیولار خانواده سلطنتی میسورو یادوویر کریشناداتا چاماراجا وادییار، چندین وزیر، اعضای هیئت های مردم افغانستان و تمام MLAهای ولسوالی مندیا برای مراسم افتتاح یه روز در تاریخ ۱۱ اوت ۱۹۱۱ برگزار شد. ، نیراني گفت که رهبران رايتا سنگها هم شخصا ً براي مراسم دعوت شده اند.

با اظهار این که او به اینجا نآمده است تا سیاست بازی کند، نیرانی گفت که او اول صنعتگر و یک سیاستمدار است که بعدها.

حفظ است که او کارخانه در اجاره فقط به دلیل او MLA از BJP حاکم است، او گفت که او نیاز به صحبت کردن با سیاستمداران که مخالف گرفتن او را از کارخانه. وی با بیان اینکه او ارتباط مستمر با MLA C.S. پوتاراجو محلی را حفظ کرده است، گفت که سومالاتا آمباریش نماینده ماندیا نیز حمایت خود را ابراز کرده است.

به دنبال همکاری همه در اداره کارخانه، که پس از تعطیلی بیش از چهار سال بازگشایی می شود، گفت که این کارخانه ۶۰۰۰ درخواست برای شغل دریافت کرده است و ترجیح برای مردم محلی داده خواهد شد.

در ادامه، نیرانگفت که کارخانه در انتظار 7 تن لخ از محصولات نیشکر از پرورش کنندگان محلی است و کارخانه به زودی قیمت نیشکر را تصریح می کند و اضافه می کند که PSSK همچنین می تواند انتظار 50 درصد از نیشکر رشد در مناطق قراردادی MySugar.

Nirani در پاسخ به سوال دیگری گفت که دولت برای اداره کارخانه قند سری راما در Chunchanakatte K.R. Nagar taluk از منطقه Mysuru دعوت کرده است و گروه خود را با پیشنهاد Rs.125 کرور درخواست کرده است. ادعا می کند که گروه خود را تنها پیشنهاد (پیشنهاد کننده تنها) برای کارخانه، او گفت که او امیدوار بود که از گرفتن nod کابینه برای تقبل کارخانه قند سری راما بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن