Paradox Interactive نشانه چانه زنی جمعی و توافق با اتحادیه های کارگری در سوئد

توسعه دهنده بازی Paradox Interactive, بهترین شناخته شده برای انتشار بی شماری کامپیوتر استراتژی, امضا یک توافق

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

توسعه دهنده بازی Paradox Interactive, بهترین شناخته شده برای انتشار بی شماری کامپیوتر استراتژی, امضا یک توافق دسته جمعی با دو سوئدی اتحادیه, Unionen و ساکو با بیش از 200 عضو در ترکیب بین این دو گروه است. توافق جدید ارائه خواهد شد تناقض کارکنان در سوئد با رسمی خیابان برای "مؤثر خود را پرداخت مزایای مسئولیت بیشتر" و آن را به نهایی در سه ماهه.

این توافق تنها برای پوشش دادن همه تناقض را سوئدی کارکنان این شرکت از جمله کسانی که در Paradox Interactive Paradox Development Studio, پارادوکس قطب شمال و تناقض مالمو. پارادوکس کارکنان واقع در جاهای دیگر در سراسر جهان — از جمله ما — برنده نمی شود اگر چه نماینده شرکت گفت: چند ضلعی که تناقض است "بسیار باز به موافقت نامه های مشابه با استودیوهای دیگر در ایالات متحده و جاهای دیگر."

"سازمان ما اندازه های مختلف نیاز دارد و ما باید اطمینان حاصل شود که کارکنان ما در ادامه به احساس ارزش و قدرت به شکل شرکت ما حتی به عنوان ما ساختار شیفت به سمت بزرگتر تیم و پروژه ها" گفت: Marina Hedman ارشد انسانی منابع مسئول در پارادوکس در آزادی مطبوعات. "ما افتخار هر دو به عنوان یک شرکت سوئدی و به عنوان یک عضو از صنعت بازی به اضافه کردن نام ما به فهرستی از شرکت های که پشتیبانی unionization."

پارادوکس مارکس یکی از بزرگترین توسعه دهندگان بازی به امضای توافقنامه اتحادیه به عنوان نیروی کار سازماندهی شده است و به طور فزاینده ای به موضوع داغ در طول چند سال گذشته. خواستار توسعه دهنده بازی unionization و بهبود شرایط کار شده اند در میان هر دو صنعت مستقل و شرکت های بزرگ جوامع به خصوص در بزرگتر studios که در آن کارکنان اغلب مجبور به کار وحشیانه ساعت با فقیر مزایای برای دیدار با تاریخ انتشار و سایر مطالبات یک شرکت بدنام-بحران فرهنگ است.

اخیرا ارتباطی کارگران آمریکا (CWA) — یکی از بزرگترین اتحادیه های کارگری در آمریکا — راه اندازی کمپین سعی کنید برای کمک به داشتن اتحادیه بازی توسعه صنعت. اما هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از توسعه دهندگان بازی را تا رسیدن به همان سطح از unionization در ایالات متحده به عنوان تلویزیون و یا فیلم کارگران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن