پرداخت مالیات بر ملک تا پایان جولای اما هیچ وضوح در تخفیف

شمارنده نقدی در 9 MCC دفاتر منطقهای باز نگه داشته از مهمردم می توانند از پرداخت مالیات با پیروی اجتماعی فاصله

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399
  • شمارنده نقدی در 9 MCC دفاتر منطقهای باز نگه داشته از مه
  • مردم می توانند از پرداخت مالیات با پیروی اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای
  • بسته های پول در کارناتاکا دولت برای معرفی Akrama-Sakrama طرح در Mysuru بیش از حد

میسور/Mysuru: ارائه کمک به مالیات دهندگان از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj (Byrathi Basavaraj) دیروز گفت که دولت با تمدید مهلت برای پرداخت مالیات بر املاک توسط سه ماه در MCC محدودیت.

وزیر ساخته شده است این خبر در جلسه ای در شورای پیر سالن MCC که در آن Mysuru را COVID آماده سازی وظایف اقدامات کنترلی و دیگر مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وزیر همچنین در زمان سهام توسعه کار آمدن تحت Mysuru محدوده شهرستان از جمله آب آشامیدنی.

این جلسه با حضور Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar MP Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra و G. T. Devegowda شهردار تسنیم معاون شهردار Sridhar و افسران از جمله معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و MCC کمیسر Gurudatta Hegde.

به رسانه ها اجازه داده نمی شد در داخل جلسه Byrathi Basavaraj بعدا به خبرنگاران گفت که تمام فعالیت ها از جمله پرداخت مالیات آمده بود به توقف سنگ زنی با توجه به این مستند و مردم در مواجهه با مشکلات به علت عدم درآمد. "نگه داشتن این در ذهن دولت تصمیم گرفته است به مدت سه ماه (تا جولای 31) زمان به پرداخت مالیات اموال و قبوض آب و تجارت گواهینامه, هزینه ها," او گفت: اما اشاره نمی کند هر چیزی در مورد تخفیف تمدید اوایل مالیات دهندگان.

MCC شده است و قادر به جمع آوری مالیات از طریق دفاتر منطقهای به عنوان آنها باقی مانده بسته و حتی مجموعه آنلاین سیستم اجرا نمی شد همانطور که قبلا وعده داده شده توسط MCC به عنوان وجود دارد بدون اخذ مجوز از دولت است.

وجود دارد 1,83,000 مالیات دهندگان در همه 65 بخش در MCC محدودیت در حال حاضر از جمله 26,000 درآمد خواص و این تعداد افزایش خواهد یافت با تشکیل پوسته جدید در سراسر شهرستان. تا 20 مارس این سال MCC تومان جمع آوری کرده بود. 120 کرور به عنوان مالیات و درصد غرفه در 85 درصد است.

به تازگی MCC کمیسر Gurudatta Hegde نوشته بود به وزارت انکشاف شهری به دنبال اشاره به ارائه زمان برای عموم مردم به پرداخت مالیات در انتظار کامل تا پایان ژوئیه با پنج درصد تخفیف. اما دولت نه در پاسخ به این نامه تا کنون. در حال حاضر این زمان تمدید شده است تا پایان جولای به پرداخت مالیات وجود ندارد اما وضوح در تخفیف ارائه می دهند.

MCC افسران مطلع 'ستاره میسور' که شمارنده نقدی در تمام نه دفاتر منطقهای نگه داشته شده است باز از مه 5 که در آن مردم هنوز هم می تواند پرداخت مالیات بعد از اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

Akrama-Sakrama طرح

وزیر Byrathi Basavaraj گفت: در این جلسه که دولت برنامه ریزی شده است را به شما معرفی Akrama-Sakrama طرح در Mysuru بیش از حد به regularise غیر مجاز خواص به در بنگلور.

Akrama-Sakrama یک طرح به regularise ساختمان های غیر قانونی برای تولید درآمد اضافی در پرتو بحران اقتصادی ایجاد شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

شهری توسعه بخش تهیه دستورالعمل های جدید برای regularisation از ساختمان های غیر قانونی. قوانین regularisation غیر مجاز خواص شده اند reframed پس از مطالعه قوانین قاب در کشورهای دیگر وزیر گفت.

به صورت غیر مجاز, خانه, دو مالیات را باید پرداخت برای regularisation. قانون اجازه اعمال 6 درصد جریمه در ساختمان که به نقض تا 50 درصد است. بالا که دولت قدرت را به لوی جریمه نقدی تا 25 درصد از قیمت بازار برای regularisation از ساخت و ساز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب