کاشت 1 لاخ نهال در Chamundi هیل برای شروع در یک هفته: جنگل وزیر

غیر-زیست درختان اکالیپتوس به جای تحمل میوه نهال میسور/Mysuru: جنگل وزیر آناند سینگ گفت که ابتکار عمل از کاشت ی

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

غیر-زیست درختان اکالیپتوس به جای تحمل میوه نهال

میسور/Mysuru: جنگل وزیر آناند سینگ گفت که ابتکار عمل از کاشت یک لاخ نهال در جنگل های Chamundi هیل به عنوان بخشی از روز جهانی محیط زیست (5 ژوئن) آغاز خواهد شد در یک هفته.

صحبت به فشار افراد بالای Chamundi تپه صبح امروز پس از برگزاری یک جلسه به بحث در مورد برنامه ریزی برای کاشت نهال در آن منطقه وزیر S. T. Somashekar بیش از حد بخشی در زمان آناند سینگ گفت که در این جلسه تصمیم به کاهش غیر سازگار با محیط زیست درختان اکالیپتوس رشد در 310 هکتار در Chamundi تپه و گیاه میوه نهال از گونه های مختلف در این منطقه است که نه تنها گسترش پوشش سبز اما همچنین مفید است برای جامعه.

حاکی از این است که او کارگردانی کرده است مقامات به صورت نمادین راه اندازی این طرح با کاشت چند نهال او گفت که مقامات باید اطمینان حاصل شود که حفر چاله برای کاشت گرفته شده است تا تنها تحت NREGS (ملی روستایی تضمین اشتغال طرح).

پاسخ به یک سوال در بخش برنامه حاوی فیل وحشی تهدید آناند سینگ گفت که این اداره در تسریع ساخت راه آهن شمشیربازی در امتداد جنگل مرزهای پوشش تعداد فاصله بیش از 500 کیلومتر در بخش های مختلف دولت است.

اشاره به این که این پروژه شمشیربازی است که گرفته شده تا با حمایت مالی از مرکز او نگهداری می شود که دولت جنگل گروه هیچ کمبود بودجه برای حفر ترانشه و نصب راه آهن fencings به بررسی هریک از فیل ها به مزارع کشاورزی و انسانی زیستگاه.

پیشتر وزرای S. T. Somashekar و آناند سینگ هم بازدید Chamundeshwari معبد و در نماز به خدای.

MP Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas, G. T. Devegowda و L. Nagendra شهرستان BJP جمهور Srivatsa منطقه رئیس جمهور S. D. ماهندرا ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra DCF Dr. K. C. Prashanth کومار, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda, Muzrai Tahsildar و Chamundeshari معبد اجرایی Yathiraj Sampathkumaran معبد رئیس کشیش دکتر Shashishekar Dikshit و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن