ساعت ساخته شده در جهان نگاه در هند: دولت BJP رئیس Kateel در شهرستان

میسور/Mysuru: حفظ که نخست وزیر نارندرا مودی ساخته شده است که کل جهان نگاه در هند خود را از طریق کلمات و اعمال

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

میسور/Mysuru: حفظ که نخست وزیر نارندرا مودی ساخته شده است که کل جهان نگاه در هند خود را از طریق کلمات و اعمال دولت BJP جمهور و MP Nalin کومار Kateel گفت که فساد رایگان, حکومت, سیاست های منحصر به فرد و رشد و نمو آثار بودند مشخصه BJP دولت است.

او خطاب به مطبوعات پاسخگویی سازمان به مناسبت اولین سالگرد BJP دولت 2.0 به رهبری نارندرا مودی در هتل Sepoy گراند در M. G. Road اینجا در تاریخ 1 ژوئن.

این ادعا که بدون شک وجود دارد که مودی را در این کشور به ارتفاعات بیشتر در تمام جهات در روزهای آینده Kateel شدت انتقاد کرد در احزاب مخالف به صورت ناعادلانه نخوری مودی برای هر چه او می کند.

تصریح می کند که مردم خود را نشان داد محبت برای مودی بلافاصله پس از COVID-19 ناشی از مقررات مستند صحبت می کند که حجم مورد ایمان مردم را در خود, رهبر, دولت, BJP رئیس گفت که نخست وزیر در زمان این فرصت برای تقویت عمومی سیستم مراقبت های بهداشتی از کشور است.

برجسته دستاوردهای دولت اتحادیه گفت که توزیع مواد غذایی و جیره کیت به درب خانه فقرا و نیازمندان قرار دادن پول در Jan Dhan و Kisan Yojana حساب اعلام یک بسته امداد برای MSMEs و از جمله طرح های دیگر بودند هیچ معنی دستاورد با توجه به جمعیت عظیم کشور است.

حفظ که PM بلند پروازانه آتما Nirbhar Bharath ماموریت را به هند متکی به کشور Kateel گفت که اعتباری برای ملاقات های طولانی ایستاده تقاضا از دولت Talavara و Parivara جوامع به آنها در برنامه ریزی قبایل (ST) لیست باید به PM.

و اشاره کرد که BJP دولت در مرکز متعهد شد برای رفاه SC/ST جوامع و دیگر ضعیف تر از بخش های جامعه Kateel متهم به مخالفت از بازی خرده سیاست بیش از مهاجران مسئله در زمانی که تمام کشور است و مبارزه با COVID-19.

تمجید دولت دولت بی جی پی به رهبری توسط B. S. Yediyurappa برای اداره موثر از COVID-19 گیر او گفت که دولت می ایستد دوم در کشور در مقابله با بحران بهداشت و درمان موجب شده توسط ویروس.

به مناسبت Nalin کومار Kateel MP Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra و B. Harshavardhan و دیگر BJP شد روساي توسط Parivara و Talavara رهبران جامعه.

Ex-MLC Siddaraju شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa منطقه رئیس جمهور S. D. Mahendra و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن