Pradhan Mantri Garib Kalyan Yojana: پروب دستور داد به سیاه و بازاریابی از جیره برنج: MLA

میسور/Mysuru: K. R. MLA S. A. Ramdas گفت که دولت دستور داده است تا یک کاوشگر به اتهام سیاه, بازاریابی جیره برن

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

میسور/Mysuru: K. R. MLA S. A. Ramdas گفت که دولت دستور داده است تا یک کاوشگر به اتهام سیاه, بازاریابی جیره برنج عرضه شده توسط این مرکز برای توزیع در میان افراد ذینفع از Pradhan Mantri Garib Kalyan Yojana.

ادعا دارد که یک راکت عامل در Mysuru است که درگیر در انحراف مسیر جیره مقالات مانند برنج و دال, Ramdas گفت که دولت به وظیفه غذا و مدنی تامین بخش اصلی کار به پروب به اتهام کلاهبرداری.

اشاره به این که او نوشته است به غذا و عمران لوازم وزیر K. Gopalaiah درخواست سفارش یک پروب و اقدام علیه تمام کسانی که گناه Ramdas نگهداری می شود که دولت در پاسخ به تقاضای خود را با سفارش یک پروب.

وی از سوی مامورین که دوربین های مدار بسته نشده اند نصب در تمام مواد غذایی godowns و جزئیات وسایل نقلیه در ورود و خروج godowns بیش از حد نیست وارد شده در ثبت نام, Ramdas ادعا شده است که هزاران نفر از کیسه های برنج هستند که مخفیانه فرستاده و هر ماه برای پرداخت در مندیا از آن جایی که فرستاده به کرالا.

اشاره به این که تنها بخش ذکر شده کامیون مجاز به حمل و نقل جیره مقالات مانند برنج و دال و گندم او ادعا کرد که 350 تن برنج به معنای برای یک قیمت عادلانه فروشگاه شده است به طور غیر قانونی حمل و نقل در یک غیرمجاز کامیون (KA-41/4941) از بخش godown بامبو در بازار.

ادامه Ramdas گفت که او احساس, سیاه, بازاریابی جیره مقالات به عنوان جیره غذایی برنج داشت در برنج داده شده توسط اهدا کنندگان به معنای برای توزیع میان فقرا و نیازمندان در طول COVID-19 مستند.

بیان کرد که او رفت و به یک godown نزدیکی APMC بازار در ننجنگود جاده اخیرا برای بازرسی زمانی که او متوجه شده است که یک کامیون (KA-37/9479) بود در مورد به ترک godown با 300 کیسه برنج Ramdas گفت: او هشدار مندی پلیس که با عجله به نقطه و ضبط کامیون.

در یکی دیگر از چنین مثال حدود 15 روز پیش در ننجنگود پلیس کشف و ضبط یک کامیون که به طور غیر قانونی حمل و نقل جیره برنج به کرالا, او گفت:, و اضافه کرد که وجود دارد بسیاری از موارد که در آن جیره مقالات به صورت غیرقانونی حمل و نقل و فروخته شده در بازار سیاه.

استقبال از این کاوشگر به دستور دولت Ramdas خواست غذا و عمران لوازم وزیر را استرن اقدام علیه فساد مقامات اداره و بازار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن