اعتراض به کارهای جاده بتنی در داخل زمین باشگاه مسابقه میکور توسط باشگاه گلف: کار متوقف شد 88801100011088 <strong>Mysore/Mysuru: </strong> جاده concreting کار می کند در داخل <strong>Mysore</strong> مسابقه زمین دوره انجام شده توسط باشگاه گلف (JWGC) بدون اجازه از Mysore مسابقه باشگاه Ltd. (MRC) ، دیروز توسط اعتراض رمان توسط یکی از اعضای MRC متوقف شد. به گفته MRC، JWGC تنها حق دارد از زمین گلف MRC، در داخل زمین MRC، برای بازی گلف تحت یک وزارت دفاع استفاده کند اما حق دستکاری در زمین گرفته شده تحت اجاره از دولت کارناتاکا را ندارد. بنابراین هنگامی که JWGC باز دروازه جداگانه ای از خود را برای ورود به زمین گلف، MRC به دادگاه رفت و واصل یک مورد. مورد برای 28th اوت 2020 ارسال شده است، آن را آموخته است. با این حال ، در انتظار مورد JWGC شروع به کار بر روی تخم گذار یک جاده بتن در داخل زمین گلف بدون اجازه از MRC. هنگامی که JWGC کار را متوقف نمی کند با وجود اعتراض از MRC، یادآوری آنها را از مورد دادگاه در انتظار، به عنوان آخرین چاره یکی از اعضای ارشد MRC H.K. رامش، که او نیز عضو کمیته مدیریت، به نقطه کار رفت، در برابر جاده غلتک ایستاد و سپس خود را صاف در مقابل جاده غلتک جلوگیری از آن را از حرکت به جلو گذاشته است. رامش ادعا کرد که JWGC در گرفتن کارهای جاده بتنی در زمین MRC قوانین را نقض می کند. در پی این اعتراض، MRC شکایتی را در اداره پلیس نظرباد مطرح کرد و پلیس در مورد بازدید از این نقطه، JWGC را هدایت کرد تا کار را متوقف کند. اعضای MRC گفتند که برای جلوگیری از انجام دائمی چنین کارهایی JWGC، MRC به دادگاه نزدیک شده بود و پس از استماع این پرونده، این حکم برای ۲۸ اوت ۲۰۲۰ محفوظ بوده است. این توسعه با توجه به ایستاده، JWGC با عجله گرفته بود تا آثار به غیر روحانی جاده بتن و احضار 10 تا 20 کارگر از جمله زنان، دو حرکت زمین و جاده غلتک برای انجام آثار، اعضای MRC ادعا می شود. در حال حاضر آثار متوقف شده اند و کارکنان امنیتی MRC در محل کار ارسال شده است.

Mysore / Mysuru : جاده concreting کار می کند در داخل میسور مسابقه زمین دوره انجام شده توسط باشگاه گلف (JWGC) ب

توسط PARINEWS در 1 شهریور 1399
Protest against concrete road works

Mysore / Mysuru : جاده concreting کار می کند در داخل میسور مسابقه زمین دوره انجام شده توسط باشگاه گلف (JWGC) بدون اجازه از باشگاه مسابقه Mysore Ltd. (MRC) ، دیروز توسط اعتراض رمان توسط یکی از اعضای MRC متوقف شد. با توجه به MRC، JWGC تنها حق استفاده از زمین گلف MRC، در داخل MRC...

اعتراض علیه جاده بتن کار می کند در داخل زمین باشگاه مسابقه Mysore توسط باشگاه گلف : کار متوقف شد برای اولین بار در ستاره Mysore ظاهر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن