عمومی ورود به ایستگاه های پلیس محدود

میسور/Mysuru: بیشتر و بیشتر پلیس در حال آلوده شدن توسط Coronavirus و متاسفانه آنها به بیماری های در حالی که در

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

میسور/Mysuru: بیشتر و بیشتر پلیس در حال آلوده شدن توسط Coronavirus و متاسفانه آنها به بیماری های در حالی که در حین انجام وظیفه.

در حالی که شهر بنگالور کمیسر پلیس Bhaskar رائو فرستاده است تمام پرسنل حوزه با سن 55 سال یا بالاتر در پرداخت را ترک و به کارگردانی افسران به برقراری ارتباط با مردم در خصوص نصب چادر در خارج از پلیس ایستگاه Mysuru شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta را محدود کرده است ورود عموم در تمام ایستگاه های پلیس از جمله ترافیک ایستگاه و دیگر واحدهای پلیس.

او با صدور دستورالعمل به بازرسان از تمام ایستگاه های پلیس اجازه نمی دهد هر کسی در داخل ایستگاه پلیس مگر اینکه این موضوع جدی است. صحبت به 'ستاره میسور,' دکتر Chandragupta گفت که هیچ ویژه کیوسک مجموعه در ایستگاه های پلیس. "پرسنل در مقابله با پذیرایی از ایستگاه های پلیس خواهد شد مراقبت از کسانی که در داخل یا به تسلیم شکایت یا ثبت دادخواست. عمومی اجازه داده نخواهد شد برای دیدار با هر یک از مقامات به جز مسائل جدی. این که انجام شده است نگه داشتن در ذهن ایمنی عمومی و پرسنل پلیس," او گفت:.

به عنوان به زودی به عنوان یک فرد می رسد در ایستگاه پلیس پرسنل در مقابله با پذیرایی خواهد برای اولین بار ارائه آنها sanitiser حرارتی اسکن و اگر فرد با پوشیدن ماسک, او/او به پوشیدن یک یا پوشش صورت را با یک دستمال. اگر فرد حتی نمی باید یک دستمال او را فرستاده کمیساریای اضافه شده است.

پرسنل در مقابله با پذیرایی خواهد و سپس درگذشته فرد دلیلی برای خود دیدار و اگر فرد آمده است به تسلیم شکایت یا ارسال درخواست پرسنل در مقابله با پذیرایی خواهد دریافت و مسئله اذعان. شاکیان مجاز در داخل ایستگاه پلیس و دیدار با مقامات تنها در صورتی که موضوع جدی است. تمام اقدامات احتیاطی گرفته خواهد شد و او توضیح داد.

به غیر از ایستگاه های پلیس, عمومی ورود محدود شده در شهرستان کمیسر پلیس دفتر معاون کمیسیون از پلیس (ACPs) دفاتر و معاون کمیسیون از پلیس (DCP) ادارات, شهرستان, جرم و جنایت شعبه (CCB), شهرستان, جرم و جنایت, ثبت دفتر (CCRB) شهر شعبه ویژه (CSB) پلیس, اتاق کنترل, ترافیک, اتوماسیون و اجرای مرکز دفتر سرپرست پلیس (SP) اضافی سرپرست پلیس (ASP) دفتر بازرس کل (IG) دفتر Lokayukta, اداره مبارزه با فساد (ACB) و منطقه Crime Investigation Bureau (DCIB) در میان دیگر واحدهای پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب