خانه اجدادی پوتانا کاناگال در یک ایالت رقیق

Periyapatna: Puttanna Kanagal ممکن است یک فیلمساز نمادین، شناخته شده برای فیلم هایی مانند 'Kappu Bilupu'، 'Gej

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399

Periyapatna: Puttanna Kanagal ممکن است یک فیلمساز نمادین، شناخته شده برای فیلم هایی مانند 'Kappu Bilupu'، 'Gejje Pooje'، 'Sharapanjara'، 'Naagarahaavu'، 'Shubamangala' و 'Ranganayaki' به نام چند، که همه آنها کلاسیک امروز در نظر گرفته شده است. اما خانه اجدادی که در آن به دنیا آمد و در روستای کاناگال در نزدیکی بتاداپورا در پریپاتنا بزرگ شد، در حالت رقیقی قرار دارد.

فیلم های پوتانا کاناگال نه تنها مورد تقدیر منتقدان بلکه تماشاگران قرار گرفت. تاریخ نشان می دهد که تقریباً تمام فیلم های او حداقل ۱۰۰ روز در تئاترهای سراسر ایالت دویدند. فیلم او 'Naagarahaavu' اولین بازیگر فقید دکتر وشنواردهان بود که در ادامه به یک سوپر ستاره تبدیل شد. این فیلم همچنین بازیگر آراثی را به یک نام خانگی تبدیل کرد.

گروهی از روستائيان خواستار مداخله فوری دولت شده اند. آنها اعلام کرده اند که خانه مدیر فقید باید بازسازی، ترمیم شود و به موزه تبدیل شود. همچنین مجسمه ای از پوتانا کاناگال باید در کاناگال تأسیس شود. آنها اعلام کردند که دولت باید روستا را اتخاذ کند و آن را به عنوان یک روستای مدل توسعه دهد.

ممکن است در اینجا یادآور شود که در سال ۲۰۱۷ خانه اجدادی به سرقت رفته و بدجنس ها چند کتاب مهم و کشتی های برنزی نادر را دزدیده اند که گفته می شد دارایی های با ارزش کاناگال است.

قبل از سرقت، خانه با هزینه Rs. 2 lakh با قصد تبدیل آن به یک یادبود با کمک رهبران روستا بازسازی شده است. بدجنس ها درب جلویی را شکسته بودند و همچنین تونلی را برای به دست آوردن ورود حفر کرده بودند و با مقالاتی که توسط مرحوم کاناگال مورد استفاده قرار می گرفت، ساخته شده بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن