Quibi در نهایت به شما اجازه تصویر, اما آن را کمی پیچیده

یکی از بزرگترین شکایت Quibi پس از دریافت اولیه آن راه اندازی شد و مشترکین قادر به عکس آنچه آنها مشاهده و به اش

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

یکی از بزرگترین شکایت Quibi پس از دریافت اولیه آن راه اندازی شد و مشترکین قادر به عکس آنچه آنها مشاهده و به اشتراک گذاری آن را با جهان است. برای همراه اول جریان خدمات آن به نظر می رسید مانند یک بیت از نظارت. در حال حاضر Quibi معرفی کرده است تصویر, قابلیت, اما آن را به عنوان آسان نیست که پایین نگه داشتن دکمه سمت راست در آی فون خود را.

Quibi ساخته شده خود را ابزار تصویر در داخل برنامه است که مشترکان باید استفاده کنید تا تصویر آنها می خواهند به جای سیاه عکس که به نظر می رسد در عکس های خود را پوشه در غیر این صورت. برای استفاده از آن کاربران را مجبور به لمس و نگه داشتن صفحه نمایش یک منوی pop-up ظاهر می شود. یک گزینه وجود دارد به گرفتن عکس از صفحه نمایش و کشیدن انگشت خود را به آن گزینه را تولید تصویر از مردم می خواهم به. Quibi ارشد محصول افسر تام کنراد توییتی عکس تصویر ابزار در بالا دیده می شود.

این روند به نظر می رسد خسته کننده برای کسانی که استفاده می شود فقط پایین نگه داشتن یک دکمه یا دو بر روی دستگاه های خود را. (من با استفاده از آی فون XR بنابراین من معمولا فقط باید برای پایین نگه داشتن قدرت و حجم بالا دکمه برای تولید یک تصویر.) دلیل خوبی وجود دارد برای آن که کنراد به در توییتر. آن را نیز توضیح می دهد که چرا Quibi مشترکین نمی تواند تصاویر را قبل از ابزار جدید نورد از.

مقصر است DRM یا مدیریت حقوق دیجیتال. این به طور معمول یک نرم افزار محدودیت هایی که استفاده می شود برای محافظت از کپی رایت آثار از توزیع غیر قانونی و یا تکرار. تصاویر در هر جریان خدمات در دستگاه های تلفن همراه ممنوع است زیرا تقریبا تمام سیستم عامل های مانند حفاظت از کپی رایت ساخته شده به آنها را در حال حاضر. این است که چرا مردم نمی توانند تصویر دیزنی به همراه سریال و فیلم بر روی تلفن های خود را ،

"محصولات زندگی با محدودیت های [و] در این مورد ما باید به افتخار DRM ترجیح داده شده توسط ما سازندگان محتوا در حالی که رضایت و تمایل خود را به الگوی رفتاری-ify," کنراد توییتی. "مبارزه (و آن را واقعی) است به عنوان به زودی به عنوان ما به نوبه خود در DRM OS بلوک تصاویر. پایان داستان. بنابراین ما مهندسین آمد تا با این جایگزین بسیار خوب."

این است برای رفتن به یک بازی تعویض برای Quibi? اما از ویژگی های جدید می تواند کمک به گسترش آگاهی از Quibi را نشان می دهد در رسانه های اجتماعی. زمانی که Quibi برای اولین بار راه اندازی شد به من اشاره کرد که streamer "بهترین مطالب در عمل بر این باور است که بیشتر مضحک بهتر است.'" بنابراین داشتن یک راه برای به اشتراک گذاشتن لحظات است که "مخل به جدید نشان می دهد که به دنبال موفقیت است." برای Quibi این امیدوارم افشای برخی از مشتریان بیشتر به برنامه — و یا حداقل اجازه دهید مردم در خارج, خاص محافل توییتر می دانید که Quibi در واقع در وهله اول وجود دارد.

کنراد می گویند که این تیم هنوز کار بر روی برخی از جزئیات "پس از آن یک نوع بتا عمومی در ما 1.7 انتشار" اما این نسخه در دسترس است در فروشگاه برنامه در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن