باران و فاضلاب و آب مانع تولید دستگاه های پزشکی در Hootagalli شرکت

نیاز به حل این مسئله ضروری است با توجه به زمان COVID-19 وضعیت همه گیر میسور/Mysuru: سیل رگبار به تازگی آب گرفت

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

نیاز به حل این مسئله ضروری است با توجه به زمان COVID-19 وضعیت همه گیر

میسور/Mysuru: سیل رگبار به تازگی آب گرفتگی میسور Wifiltronics Pvt. Ltd., تولید کنندگان از دستگاه های پزشکی است که در واقع در Hootagalli منطقه صنعتی در شهرستان, در نتیجه مانع تولید.

میسور Wifiltronics ISO 9001 گواهی شرکت از سال 1995 تولید کننده پیشرو الکترو فولاد دستگاه های مانند TURP حلقه الکترودهای مورد استفاده در اورولوژی جراحی.

این شرکت موفق تولید کننده با کیفیت بالا حلقه الکترودهای مورد استفاده در غده پروستات عمل جراحی است. در سطح جهان با سازهای ساخته شده در اینجا لذت بردن از عالی نام در سراسر جهان است و محصولات تولید شده در اینجا دیدار با بالاترین استانداردهای کیفیت. اما جاری شدن سیل است که مانع تولید است.

با توجه به کارکنان طوفان آب تخلیه شد پر از آب و در نقطه متقاطع از KRS جاده (از Hunsur جاده به KRS مقابل Silent Shores) تخلیه کردم گرفته است با توجه به آزادسازی زباله و زباله و در نتیجه آب باران جریان بازگشت و ورود به پزشکی دستگاه تولید منطقه است. آب ارتفاع تقریبا 3 متر بالاتر از سطح زمین کارکنان گفت و افزود که حتی فاضلاب مخلوط آب باران وارد منطقه تولید از طریق درب و دهانه دیگر.

یکی از کارکنان گفت که نزدیکی و تخلیه مسدود شده است و با سطل زباله و دیگر کارد و چنگال یکبار مصرف متعدد از eateries در منطقه عملیاتی در نزدیکی تخلیه و حتی درمان نشده آب و فاضلاب از ساختمان های مسکونی و تجاری در نزدیکی KRS جاده منحرف است به طوفان تخلیه سیستم و در نتیجه تخلیه مسدود شدن فاضلاب و آب جریان بازگشت. همچنین تعمیر و نگهداری ضعیف از آب طوفان تخلیه منجر به رشد گیاهان و علف های هرز داخل تخلیه خفگی جریان آب در سیستم زهکشی است که همیشه پر از فاضلاب است.

مدیریت میسور Wifiltronics گفت که جاری شدن سیل است چندساله مشکل با درجه متفاوت از شدت علاوه بر حاکی از این است که آنها (مدیریت) بارها و بارها در گرفتن محل تمیز و زهکشی تعمیر خود را به عنوان درخواست به مقامات تا به حال کاهش یافته است در گوش کر.

اشاره به این که به عنوان دستگاه های پزشکی شرکت تولیدی اجباری است برای حفظ سطح جهانی بهداشت و پاکیزگی استانداردهای کارکنان گفت که مکرر سیل تولید خود را محل تبدیل به یک مانع در مسیر خود به ارائه کیفیت دستگاه های پزشکی و برای رسیدن به " را در هند به یک واقعیت است.

مدیریت شده به مقامات مربوطه برای بازدید از منطقه و اقدامات لازم را برای حل و فصل این مشکل برای جلوگیری از جاری شدن سیل و در نتیجه ساخت منطقه امن و بهداشتی. نیاز به حل این مشکل ضروری است با توجه به زمان COVID -19 وضعیت همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن