Ranganathittu پناهگاه پرنده می بیند طولانی ترین بسته از 78 روز

میسور/Mysuru: این Ranganathittu پناهگاه پرنده دیده است طولانی بسته شدن 78 روز تا امروز (31 مه). دروازه محراب ب

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Ranganathittu پناهگاه پرنده دیده است طولانی بسته شدن 78 روز تا امروز (31 مه). دروازه محراب بسته بود در دریا. 14, 10 ماه قبل در سراسر کشور مستند به دلیل تهدید آنفولانزای پرندگان به عنوان برخی از پرندگان مرده بود داخل Mysuru شهر و جنگل بخش گرفته شده بود تصمیم به نزدیک نقطه توریستی به عنوان یک اقدام احتیاطی.

پس از آنفولانزای تهدید برداشته شد به عنوان تست های آزمایشگاهی نشان داد که پناهگاه بود تحت تاثیر قرار نمی آمد COVID-19 و مستند در سراسر کشور. محراب وارده است دست به Rs. 1.25 کرور درآمد که در درجه اول می آید از دروازه مجموعه است.

جنگل افسران می گویند که مانند یک بسته است که شاهد برای اولین بار از زمان آغاز آن از 80 سال پیش در سال 1940. به جز سالانه سیل رخ می دهد که هر زمان که مقدار زیادی از آب است که منتشر شده از بالادست کریشنا رجا ساغر (KRS) مخزن پناهگاه بسته نشده است برای بازدید کنندگان. هنگامی که سطح آب بالا است پرنده بهشت است که معمولا بسته به مدت 15 تا 20 روز.

این Ranganathittu پناهگاه پرنده است که گسترش در سراسر 67 هکتار (165 هکتار) و دارای 24 سلیمان از جمله بزرگ و کوچکتر. محراب خانه های بیش از 219 به 230 گونه از پرندگان و همچنین نادر پرندگان مهاجر که به اینجا می آیند به نژاد است. این پناهگاه دارای جمعیت قابل ملاحظه 12000 نقطه-صورتحساب پلیکان.

Ranganathittu جذب به طور متوسط بیش از 5 ، 000 بازدید کننده در هر روز در طول اوج فصل با قایقرانی فعالیت اطراف جزایر بودن یکی از محبوب ترین. جنگل بخش 16 قایق در محراب.

صحبت به 'ستاره میسور' معاون کنسرواتور از جنگل ها (حیات وحش) الکساندر گفت که درآمد حاصل از پناهگاه شده است به شدت ضربه و گروه است در یک موقعیت برای بازسازی سلیمان بوده که ویران شده توسط سیل در ماه اکتبر گذشته هر چند برخی از جزایر ترمیم شده اند با جسم صندوق که ایجاد شده است در خارج از دروازه مجموعه درآمد.

"حتی پس از مستند آرام است ما مجاز نیست هر کسی در داخل به جز برای کارکنان و پرسنل امنیتی که اجازه می دهد مردم را در تخلف از دولت دستورالعمل. تا کنون با جسم صندوق ما موفق به پرداخت حقوق کارگران پیمانکاری و محلی نیروی کار. هنگامی که دولت به تصویب ما باز خواهد شد محراب با بسیاری از قوانین و محدودیت های," او گفت:.

زمانی که مستند بود و در نیروی این گروه تا به حال گرفته شده اقدامات سختگیرانه اجازه ورود به این پناهگاه از طریق مسیرهای جایگزین مانند Bangaradoddi کانال و از طریق جزایر. "ما در حال کار کردن روشهای استاندارد عملیاتی به دنبال داشته باشد مانند پوشیدن ماسک sanitisation از قایق شمارنده بلیط کارکنان با پوشیدن ماسک و دستکش های اجتماعی فاصله و تعداد محدودی از مردم در یک محل خاص کمتر مردم در راهرو و مسیر و همچنین محدود افراد داخل قایق" الکساندر گفت.

برای شروع با آن اجباری است برای بازدید کنندگان به شستن پاهای خود را در آب مخلوط با مواد ضد عفونی کننده قبل از ورود به پناهگاه. و برای این منظور دو کم عمق مخازن ایجاد شده در نزدیکی برکه نیلوفر آبی و مهاراجه برج. مخازن پنج-پا-و 2.5-پا گسترده ای با سه اینچی آب های عمیق است. آب می تواند پر شود سه بار در روز و در تلاش برای جلوگیری از عفونت و بازدید کنندگان به محراب ساخته شده به شیب پا خود را در مخزن او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب