Rangayana برای انجام دو تئاتر جدید دوره های آموزش

میسور/Mysuru: در تلاش برای نگه داشتن خود را پر جنب و جوش تئاتر سنت زنده پس از تمدید مستند دوره و Coronavirus ه

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در تلاش برای نگه داشتن خود را پر جنب و جوش تئاتر سنت زنده پس از تمدید مستند دوره و Coronavirus همه گیر شهر تئاتر مجموعه Rangayana راه اندازی دو پروژه جدید به نام "کوتاه مدت تئاتر آموزش و پرورش' و 'تئاتر آموزش و پرورش برای کودکان است.'

کوتاه مدت و تئاتر آموزش و پرورش " است که سه ماه دوره آموزشی و طراحی شده برای کار تئاتر هنرمندان. این دوره انجام خواهد شد دو بار در سال برای اولین بار در ماه اوت و سپتامبر و اکتبر و پس از آن در ماه نوامبر دسامبر و ژانویه. جوانان که گذشت SSLC و در سن 18 تا 30 سال هستند واجد شرایط را به این دوره است. هر دسته را حداکثر 25 شرکت کنندگان در آن تئاتر مهارت های آموزش داده خواهد شد برای اولین بار دو ماه و سپس آنها را یاد بگیرید و مرحله در بازی سوم ماه است. هر نامزد دریافت گواهی شرکت.

'تئاتر آموزش و پرورش برای کودکان است که برای هفتم تا نهم استاندارد دانش آموزان است. این شش ماه دوره برگزار خواهد شد در تعطیلات آخر هفته (هر شنبه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر و یکشنبه از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر). شرکت کنندگان آموزش داده و در نهایت خواهد شد در مرحله یک بازی در پایان. آنها همچنین در بازدید از سه تن دیگر از تئاتر repertories در دولت در Dharwad, Shivamogga و Kalaburagi. هر دسته را باید حداکثر 30 دانش آموزان و با توجه به گواهی مشارکت پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره است.

صحبت به 'ستاره میسور,' Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa گفت: "ما می خواهیم به معرفی تئاتر به ما نسل جدید. ارشد ما هنرمندان باید بیش از 30 سال تجربه غنی در تئاتر و ما می خواهم به تصویب آن را به این جوانان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن