Razer را با استفاده از ماسک صورت, تلوان ماشین آلات برای توزیع میلیون ها نفر از ماسک صورت در سنگاپور

بازی و لوازم جانبی ساز Razer می گوید آن را به 20 ماسک صورت تلوان ماشین آلات در سنگاپور در ماه ژوئن 1st, برای ک

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

بازی و لوازم جانبی ساز Razer می گوید آن را به 20 ماسک صورت تلوان ماشین آلات در سنگاپور در ماه ژوئن 1st, برای کمک به دولت شهر که در آن جهانی شرکت عملیات بر اساس آن COVID-19 امداد تلاش های رویترز گزارش.

"Razer ادامه خواهد داد و تلاش ما در حمایت از سنگاپور به نفس کافی برای ماسک صورت به عنوان یک ملت" Razer مدیر عامل Min-Liang Tan, که شد از این شهر-دولت می گوید العالم.

این شرکت در حال حاضر به طور کامل خودکار ماسک صورت خط تولید در سنگاپور که این شرکت راه اندازی فقط در روز 24 ماه گذشته پس از آن ابتدا منتقل برخی از تولید خود را برای حمایت از تولید تجهیزات پزشکی در ماه مارس است. Razer گفت: آوریل 24th که آن را در حال حاضر عرضه بیش از 1 میلیون از این ماسک در سراسر جهان است.

با آن تلوان ماشین آلات Razer است که متعهد به 5 میلیون ماسک به صورت رایگان به ساکنان سنگاپور 16 سال و بالاتر و پس از اولیه و توزیع آن را به فروش ماسک به طور مستقیم. این شرکت همچنین همکاری با سنگاپور مبتنی بر پلاستیک تولید کننده Sunningdale فناوری تا تولید خود را به 10 میلیون ماسک در ماه است.

با جمعیت بیش از 5 میلیون دلار سنگاپور در ابتدا ستایش خود را تا حد زیادی موفق به تماس با ردیابی استراتژی است که اجازه آن را به جلوگیری از مستندات و نگه داشتن آن COVID-19 مورد اعداد تکان دهنده کم است.

اما ناراحت کننده یک چشم انداز مثبت در تایید موارد — از در اواسط صدها نفر به بیش از 25000 — شروع در اوایل ماه آوریل بود که متمرکز در میان شهر-دولت مهاجر کارگر جمعیت مجبور سنگاپور به تغییر استراتژی خود و اجرای دقیق پناهگاه در محل سفارشات. به عنوان بخشی از اقدامات دولت سنگاپور ساخته شده است آن را اجباری به پوشیدن ماسک صورت در ساخت Razer تلاش بیشتر لازم است که دولت می یابد خود را تیره و تار به منبع تامین کنندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب