Razer عالی Viper gaming mouse رایگان است که شما خرید شکارچی TE صفحه کلید

Razer میزبانی یک ارتقاء در بهترین خرید که نرم افزاری آن شکارچی Tournament Edition سیمی صفحه کلید برای بازی با

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

Razer میزبانی یک ارتقاء در بهترین خرید که نرم افزاری آن شکارچی Tournament Edition سیمی صفحه کلید برای بازی با Razer ادم خائن و بدنهاد ماوس. صفحه کلید به تنهایی هزینه 130 دلار و در حال حاضر که قیمت را شامل ادم خائن و بدنهاد (معمولا 80 دلار خود به خود) به صورت رایگان با خرید. فقط اضافه کردن صفحه کلید به سبد خرید خود را و ماوس اضافه خواهد شد به صورت خودکار.

شکارچی TE است که 80 درصد فاکتور فرم صفحه کلید (آن را فاقد یک عدد پد, اما کلید های جهت دار همراه با همیشه مفید چاپ صفحه نمایش و توابع دیگر) پس آن را نباید تا فضای زیادی بر روی میز کار خود را. این خطی نوری سوئیچ که Razer ادعا می کند می تواند طولانی تر از استاندارد سوئیچ و آنها سریع تر برای ثبت نام یک دکمه را فشار دهید ، به عنوان است که معمولا مورد با Razer تکنولوژی هر کلیدی در اینجا این است که دارای نور پس زمینه و رنگ ها و اثرات به طور کامل قابل تنظیم در سیناپس 3 نرم افزار. صفحه کلید شاخه با انفصال USB-C کابل و آن را سازگار با هر دو کامپیوتر و macOS.

گرفتن ادم خائن و بدنهاد شامل به صورت رایگان با این صفحه کلید یک معامله شیرین به خصوص اگر شما در بازار برای بازی های جدید و لوازم جانبی. در مقایسه با برخی از Razer دیگر موش, این یک واقعی است ذواليمينين, مدل, معنی آن را متقارن طراحی شده و آن را به سمت دکمه های که در دسترس هستند برای راست و چپ دست علاقهمندان به بازی. علاوه بر این, آن را فوق العاده سبک وزن فقط 69 گرم. این یکی از بهترین ذواليمينين موش شما می توانید خرید در آن قیمت به طور منظم و رایگان یک قیمت بسیار خوب است.

آخرین مطالب