Razer last-gen تیغه 15 بازی لپ تاپ با قیمت 500 دلار در آمازون

Razer تیغه 15 بازی لپ تاپ با قیمت 500 دلار در آمازون حذف قیمت بسیار مناسب $1,100. این دستگاه قبلی آن نسل که تا

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

Razer تیغه 15 بازی لپ تاپ با قیمت 500 دلار در آمازون حذف قیمت بسیار مناسب $1,100. این دستگاه قبلی آن نسل که تاثیر می گذارد به طور کلی طراحی و اجزای داخلی تنها در چند جزئی در راه است که ممکن است موضوع را به شما اگر شما فقط به دنبال یک خوبی گردد ویژگی های بسته بندی شده ویندوز 10 دستگاه. اول این اینتل 9th Gen Core i7-9750H اما به احتمال زیاد نمی خواهد خود را نشان می دهد سن پس از آن شش هسته پردازنده است که نسبتا جدید است. بیشتر با فشار دادن این است که کیبورد Razer طراحی های قدیمی تر که wedged فلش کردن بین اسلش و کلید Shift سمت راست. پیدا کنم که تنظیم می شود اما نه لزوما یک معامله شکن. نه آنقدر بزرگ است کوچک 256GB NVMe M. 2 SSD که می آید ساخته شده است اما شما می توانید ارتقاء به یک مقدار بزرگتر برای یک قیمت خوب و خودتان آن را نصب کنید.

آن را به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با 144Hz نرخ تجدید دهیم برای نشان دادن فیلم ها و بازی ها. در گرافیک مقابل آن دارای یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1660 Ti تراشه های گرافیکی که باید ارائه عملکرد عالی در حد متوسط به بالا تنظیمات در اکثر بازی ها. برخی از ویژگی های شما را پیدا خواهد کرد در بسیاری دیگر از لپ تاپ های در این قیمت شامل صاعقه 3 پشتیبانی یک trackpad و سخاوتمندانه 16GB RAM. همه در همه, این است که واقعا ارزش خوب است.

A close-up photo of the Bose Noise Canceling Headphones 700, the best noise-canceling headphones for video conferencing and voice calls.

ما به شما گفت که قبل از اینکه در مورد اخیر $100 معامله می افتد در بوز سر و صدا لغو هدفون 700 اما آن را به ارزش برجسته دوباره به دلیل آن را هنوز هم اتفاق می افتد پس از بیش از یک هفته در حال زندگی می کنند. سفید گزینه تنها مدل از دیدن این تند کاهش قیمت اما سیاه و سفید و نقره ای نسخه های هر یک از $60 خاموش اگر شما واقعا ترجیح می دهند که یکی از آن.

بوز NCH 700 به تازگی ساخته شده از برش در ما راهنمای خرید بر بهترین سر و صدا لغو هدفون شما می توانید در حال حاضر خرید. آنها ویژگی های کیفیت صدای عالی و البته لغو سر و صدا فوق العاده است. آنچه که مجموعه آنها را جدا از هم است واقعا خود را با کیفیت میکروفون برای تماس های تلفنی یا ویدئو کنفرانس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن